בתום החקירה

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית כפר סבא

עבירות שחיתות חמורות עומדות בבסיס החלטת חוקרי 'להב 433' להמליץ על העמדתו לדין של יהודה בן חמו: גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בן חמו, בבית המשפט (צילום: Flash90)

הסתיימה חקירת יחידת להב 433 (ביאח"ה), בחשד לביצוע עבירות של שחיתות ציבורית על ידי ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו, ומסקנתה היא: יש להעמידו לדין.

החקירה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בליווי הפרקליטות, החלה כזכור לפני מספר חודשים. על פי החשד, ראש העירייה פיתח מסלול אישי לקבלת תרומות בשווי מאות אלפי שקלים אותם קיבל מאנשי עסקים, תוך ניצול מעמדו והצגת מצג שווא לפיו התרומות מיועדות לרכישת מוצרי מזון לרווחתם של תושבי העיר. את התרומות שקיבל בחר ראש העירייה להעביר בין היתר למקורביו ולשימושו האישי.

מעבר לכך, בן חמו חשוד שפעל בניגוד עניינים, לאחר שבהיותו ראש עיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה עסק בקידום ענייניו של אחד ממקורביו.

עם סיום החקירה סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה כנגד ראש העירייה, לביסוס החשד למעורבות בעבירות מתחום טוהר המידות, גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים.

"במסגרת החקירה נחקרו מספר רב של מעורבים, חלקם באזהרה, לרבות ראש העירייה. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה", נמסר מדוברות אגף החקירות במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר