כ-100 פצועים במהומות

הפורע הערבי השתולל, ונפל - עם השוטר • צפו

למעצרו של אחד הפורעים הערבים הערב בהר הבית נזקקו לא פחות מארבעה שוטרים, שאחד מהם חבט בו שוב ושוב. בשלב מסוים הסיט עצמו העצור בחדות, ונפל עם השוטר. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד האירוע (צילום: מתוך פייסבוק. תמונות: Hadas Parush/Flash90)

לאחר תפילת הערב, התחדשו המהומות: ב'סהר האדום', המקבילה הפלסטינית למד"א, מדווחים כבר על כמאה ערבים שנפצעו מפיזור הפרעות על ידי השוטרים.

כצפוי, הסרת המגנומטרים וכל אמצעי הבידוק סביב הכניסות למסגדים שעל הר הבית, לא סיפקה את המוני המוסלמים שבאו היום לראשונה להתפלל באתר המקודש להם, ולאחר התפילות החלו רבים מהם להתפרע וליידות אבנים לעבר השוטרים הרבים.

פצוע פלסטיני מפונה לטיפול (צילום: Hadas Parush/Flash90)

מוקדם יותר נחתו מעט אבנים ברחבת הכותל המערבי, אך לא היו נפגעים כתוצאה מכם. רק שוטר אחד נפצע באורח קל מפגיעת אבן, וטופל במקום.

כעת סבורים גורמי הביטחון כי יהיה קשה מאוד להביא ליציבות ביטחונית ולהחזיר את השקט לרחובות, ובצה"ל נערכים להפרות סדר מחר בעשרות מוקדים ביהודה ושומרון. גם במשטרה נערכים כמובן בכוחות גדולים לחידוש העימותים עם סיומן של תפילות יום השישי, בשעות הצהריים.

רגע כואב תועד במהלך המהומות, כשארבעה שוטרים עצרו פורע ערבי ואחד מהם היכה בו שוב ושוב באלה שבידו, ותוך כדי כך קפץ העצור בין ידיהם של השוטרים - יתכן שמחמת הכאב - וגרם לנפילתו של אחד השוטרים אל מעבר לגדר הנמוכה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר