המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

חלק מהערבים בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים ביותר. חלק מהם למדו מצה"ל. הם מלאים תחמושת ונשק. הר הבית מלא בתחמושת ונשק וגם חברון. יש הרבה כפרים שיש בהם מחרטות לייצור נשק (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, הקדוש-ברוך-הוא, הקדוש-ברוך-הוא, מראה טפח בבית המקדש, במקום הקדוש ביותר בעולם ששייך ליהודים, עוד טפח ועוד טפח. מגלים הרבה טפחים בבית המקדש והכותל המערבי, כדי שהיהודים יתעוררו ויתחילו לבקש את המשיח ואת בית המקדש השלישי!

הערבים עושים הפרעות בהר הבית, כי המקום לא שייך להם! זה המקום שנתן הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל לפני יותר מאלפיים שנה. הם משתוללים כמו חיה פצועה, כדי שלא יגלו את האמת, ועומק האמת הוא שהמקום שייך ליהודים מלפני אלפי שנים! הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כל האמת של בית המקדש: היה בית מקדש ויהיה ויקום בית המקדש השלישי. זה רצונו של בורא עולם! הערבים עושים הפרעות כי הם יודעים את האמת. הם נלחמים נגד היהודים כדי להסוות את האמת, לפני שיתגלו במערומיהם שהמקום לא שייך להם.

ממשלת ישראל וכל עם ישראל, לא להיכנע ולא לפחד מאף אומה בעולם. כמו שאמר הקדוש-ברוך-הוא לבני ישראל בגאולה הראשונה: 'מי לה' אליי', כך גם בגאולה האחרונה אומר: 'מי לה' אליי!'. תהיה הגנה ושמירה לעם ישראל, והקדוש-ברוך-הוא יוכיח לכל העמים שארץ ישראל שייכת ליהודים יותר מאלפיים שנה. הקדוש-ברוך-הוא מראה ומגלה כמה מקומות קדושים ומגלה איך בנוי בית המקדש, הראשון והשני. מאותו זמן שיגלו את היסודות של בית המקדש הראשון והשני, יהיה פתח גדול מאוד שלא ייעצר, זו הכנה לבניית בית המקדש השלישי! זה כדי להמשיך ולבנות את בית המקדש השלישי, בדור הזה, בזמן הזה ואין כאן מקום לגויים. כשמשיח יתגלה בפרהסיה ויפעל בפרהסיה, יסתלקו משם כל הגויים, כדי לבנות את בית המקדש השלישי, בעבודה של יהודים בלבד! היסודות של בית המקדש הראשון והשני, הם מלפני אלפיים שנה, לא יעזור לאף אחד. ככל שמתקרבים לגילוי משיח בפרהסיה, כך ממשיכים להתגלות היסודות של בתי המקדש הראשון והשני!

ממשלת ישראל, ארץ ישראל והיהודים הגרים בארץ ישראל – לא להרפות מהמקום ששייך לכם! לא להיכנע לאף מדינה ולאף דיבור. אף מדינה בעולם לא מוכנה לוותר על גרגיר אחד מאדמתה. הקדוש-ברוך-הוא נתן את אדמת הקודש במתנה ליהודים! הממשלה והיהודים בארץ ישראל – לא לוותר על אף פיסת אדמה מאדמת הקודש, זו מתנה שנתן הקדוש-ברוך-הוא לאבותינו! אנחנו היהודים, מצווים להכין ולבנות את בית המקדש השלישי. משיח מתגלה בפרהסיה ובמקביל בונה את בית המקדש השלישי. אנחנו היהודים בני ישראל מצווים על-ידי בורא עולם לבנות את העולם מחדש.

אם הגויים רוצים לחיות בעולם הזה בשמחה ובשלום, סביב ארץ ישראל הקדושה - יקבלו את האמת, יאמינו ביהודים בארץ הקודש ולא ייעלמו מן העולם. אם הם ילכו נגד ארץ הקודש - ייעלמו מן העולם.

כדי לעורר את היהודים בישראל ובעולם, להאמין שיש משיח, גאולה ובניית בית המקדש, משתמש בורא עולם בכל מיני דרכים: הורס את כל מדינות ערב, מגביר את האנטישמיות נגד היהודים ומשתמש באיתני הטבע לפגוע בכל מיני מקומות בעולם, כדי שהיהודים יברחו ויעלו לארץ ישראל. הרבה עולים לארץ ישראל, הרבה חוזרים בתשובה שלמה ובורא עולם מגלה ליהודים את היסודות של בית המקדש הראשון והשני, כדי שיאמינו שמשיח פועל, עובד ונמצא, וכדי שעם ישראל יזעקו לקדוש-ברוך-הוא שימליך את מלך המשיח ברחמים!

בגלל ימי 'בין המיצרים' ותשעה באב שיהפוך לחג - מתקיימות כל ההפרעות בהר הבית.

טראמפ, נשיא ארה"ב יתייאש מהמזרח התיכון בקרוב מאוד, ויפנה את כל כוחותיו לפעול לטובת עמו בארה"ב. הוא הבין שהמוסלמים שונאים את הנוצרים וגם את היהודים ואומר 'חבל על הזמן'. טראמפ, שלא יישכח שהקדוש-ברוך-הוא בחר בו לנשיא כדי שיעזור לארץ ישראל הקדושה. לארה"ב אין שום כוח וערך בעולם בלי ארץ ישראל הקדושה. במזרח התיכון - ישראל היא עמוד השדרה של ארה"ב.

רוסיה לא מעניין אותה כלום, רק למכור נשק, כדי לכלכל את עצמה. כמו אריה שהלביאות מביאות לו אוכל. פוטין אוהב לשלוט דרך הנשק, וארה"ב שולטת דרך האוכל.

סוריה ימשיכו המלחמות, אף אחד לא יכול לעצור.

נסראללה וחיזבאללה, רוצים לגרור את לבנון למלחמה, כדי לסבך אותה עם המורדים ואז נסראללה ייקח את לבנון בשבילו.

איראן עסוקה בעניינים שלה, בייצור האטום. הנשיא שלה כאילו מאיים על ישראל, סתם, כדי שיראו בעולם. האמת הפנימית היא שאיראן מתה, מתה, מתה מפחד מישראל. יודעת שצה"ל יכול להגיע לכל מקום ולהשמיד את מפעלי האטום ולא יישאר שריד מאיראן.

מצרים, סיסי לא יודע מה לעשות, לא מסתדר עם חמאס, עם דאע"ש ועם המוסלמים הקיצוניים, בכל מקום יש לו לחץ והוא חי בפחד. האִסלאם הקיצוני גדֵל, מתגבר ומתעצם. סיסי בפחד, רוצה להתקרב לסעודיה ולארה"ב כדי שייקלו על הרעב במצרים.

חמאס לא להאמין לו - זרע עמלק, הם כאילו מִסכנים והופכים למסוכנים. ממשיכים לחפור מנהרות עשרים וארבע שעות עם הפועלים שלהם, מגיל שלוש עד תשעים. המנהיגים לוקחים את כל הכסף לכיסם במקום לכלכל בו את אזרחי רצועת עזה, לא נותנים לאזרחים כלום והם חיים בעוני כבד.

אבו מאזן צוחק בבונקר שלו, נותן הוראות מה לעשות ואיך לפגוע ביהודים, יוצא מהבונקר ומנפנף לשלום, כאילו שהוא רחמן, אוהב שלום ורודף שלום - שחקן טוב.

חלק מהערבים בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים ביותר. חלק מהם למדו מצה"ל. הם מלאים תחמושת ונשק. הר הבית מלא בתחמושת ונשק וגם חברון. יש הרבה כפרים שיש בהם מחרטות לייצור נשק.

ממשלת ישראל להתאחד ולהתאגד ולהגן על אדמת הקודש. כל שר וחבר כנסת, הקדוש-ברוך-הוא בחר בו, אבל הבחירה בידיהם אם להתנהג טוב או רע. שיבינו שליהודים אין להם לאן ללכת.

תורכיה נשלטת על-ידי דאע"ש, דאע"ש שולט בתורכיה. המצב מסובך מאוד, ארדואן מדבר מִדֵי פעם, נמצא בפחד ולא מרגיש טוב.

ירדן מחכה לראות מה יהיה. בגלוי – מגַנה את ישראל, בפנים – אוהבת את ישראל.

עיראק, כל פעם נלחמים ונופלים. רובצת עליהם קללת מגדל בבל שפועלת גם עכשיו ותמשיך לכלות את כל עיראק.

מצווה הקדוש-ברוך-הוא לכל היהודים שגרים בחו"ל – לחזור דחוף דחוף לארץ ישראל הקדושה, כי עומדים להיות סיבוכים קשים ביותר מחוץ לגבולות ארץ ישראל. רמת האנטישמיות תהיה פי-מאה מהיום והשנאה ליהודים תתגבר. שבעה מיליארד גויים שונאים את היהודים.

המסתננים והפליטים ימשיכו להציף את אירופה בכמויות אדירות. היהודים צריכים לברוח משם דחוף, אל תחכו! אל תבדקו! אל תגידו 'לי זה לא יקרה'! בורא עולם מבקש מכם בדאגה האחרונה!

כל יהודי שנמצא בחו"ל ואין לו תפקיד, שיחזור דחוף הביתה לישראל. כמו אשת לוט שלא האמינה.

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם, להסביר להם את עניין ההתבוללות, השתייה החריפה, ההימורים והסמים.

הקדוש-ברוך-הוא נמאסו עליו בני האדם על כדור הארץ. מביא אסונות טבע על העולם, אש ושריפות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות קשות, מלחמות, סיבוכים ותאונות, תוהו ובוהו וגוג ומגוג – מחוץ לארץ ישראל, כי הקדוש-ברוך-הוא מנקה ומזכך את העולם.

משיח בן דוד, איש האלוקים, עבד של הקדוש-ברוך-הוא, פועל עשרים וארבע שעות. היהודים, שלא יפחדו מאף אחד, אנחנו מוגנים על-ידי ענן האש. הקדוש-ברוך-הוא נמצא כמו סכך מעל ארץ הקודש. משיח שומר ומגן, עובד בלילה ומטהר את ארץ הקודש. בקרוב מאוד כולם יידעו מי זה המשיח. אורו יבהק, ייראה יותר, יהיו הרבה סימנים מיוחדים ויִשמחו כל היהודים לעולמים, לדורי דורות ולעולמי עולמים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר