תגובה חריפה

גורם בכיר בליכוד: בנט מסוכן לביטחון ישראל

בתגובה לדברי שר החינוך על הסרת אמצעי הבידוק מהר הבית, האשים הגורם את בנט בהדלפות מתוך הקבינט "ביטחון ישראל הוא לא עניין לפופוליזם וסיבובים פוליטיים (פוליטי מדיני)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

גורם בכיר בליכוד מסביבתו של ראש הממשלה הגיב על דברי בנט אתמול והאשים אותו בהדלפות. "אם יש דבר שמסוכן לביטחון ישראל זה אנשים שיושבים בקבינט הביטחוני והמצפן שמוביל אותם איננו טובתם של אזרחי ישראל אלא טובתם האישית והכותרת שידליפו משם".

"בנט שתמך תחילה בהורדת המגנומטרים ולאחר ההחלטה אף הצהיר בפומפוזיות שהוא מגבה את ראש הממשלה, לא עמד יותר מדקה וחצי בלחץ התקשורת ודעת הקהל. ביטחון ישראל הוא לא עניין לפופוליזם וסיבובים פוליטיים, הוא עקרון מקודש ומי שהופך אותו באופן ילדותי וחסר אחריות לפלטפורמה לציוצים בטוויטר מסכן את ביטחון ישראל יותר מכל דבר אחר", תקף הגורם בחריפות רבה.

"ראש הממשלה נתניהו ימשיך להוביל את ביטחון ישראל בנחישות ובאחריות כאשר הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו הוא אזרחי ישראל וביטחונם, בדיוק כפי שעשה בכל שנות כהונתו", אמר.

כזכור, אתמול, יו"ר 'הבית היהודי' וחבר הקבינט השר נפתלי בנט יצא במתקפה על החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו להסיר את כל אמצעי הביטחון שהותקנו בהר הבית מאז הפיגוע הרצחני ביום שישי לפני כשבועיים בו נרצחו שני שוטרים בכניסה להר כתוצאה מנשק שהוחבא בתוך הר הבית.

בראיון לגלי צה"ל התבטא בנט כי "ישראל יוצאת לצערי מוחלשת מהמשבר הזה, במקום לחזק את הריבונות שלנו בירושלים הועבר מסר שאפשר לערער על הריבונות".

שר החינוך התייחס להסרת המצלמות ואמר: "זו שגיאה לנוכח גילויי האלימות, הביטחון נפגע כמו בבריחה מלבנון".

באשר לגיבוי שהעניק לנתניהו בכל השבוע האחרון אמר בנט: "אני הובלתי בקבינט את ההתנגדות להסרת הגלאים, אבל ברגע שעמדתי וראיתי שהדעה לא התקבלה נהגתי באחריות והענקתי גיבוי לממשלה ואמשיך לעשות זאת".

בנט המשיך בדבריו נגד ההחלטה: "יכול להיות שאתה מרוויח קצת שקט אבל כל פעם שישראל קצת מתקפלת אתה חוטף אינתיפאדה. אתה כאילו מרוויח בטווח הקצר אבל בטווח הארוך אתה פוגע בהרתעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר