"הדר דימול" ו"סיטי טאוור" יהפכו למשרדים

בסוף השבוע שעבר דווח על רכישת שני האולמות המפוארים בהן חגגו במשך שנים אצולת בני ברק אך היום מתברר כי האולמות ייסגרו בכל מקרה ויהפכו למשרדים להשכרה (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הדר דימול (צילום: סטודיו דוד זר)

ביום חמישי האחרון דיווח איש העסקים אלי להב כי בית המשפט המחוזי בירושלים אישר את הצעתן של להב אל.אר וחגית ואלי השקעות בע"מ (חברה פרטית של להב) לרכישת שלוש קומות במגדל סיטי טאוור ברמת גן תמורת כ־39 מיליון שקל. הרכישה בוצעה מהנאמנים של החברות סיטי א.ק אחזקות והדר ברמה והיא כוללת כ־4,686 מ"ר של אולמות אירועים – כך שהיא משקפת מחיר של כ־8,500 שקל למ"ר.

למרות התקוות של אנשים רבים כי האולמות יישארו פעילים, בכוונת להב ורוז'נסקי להפוך את שני אולמות האירועים למשרדים ולהשכיר אותם תמורת יותר מ־400 אלף שקל בחודש, ובשלב מאוחר יותר לשנות את הייעוד למשרדים ולמכור אותם. המחיר של משרדים באזור משקף לנכסים שווי של 15–20 אלף שקל למ"ר.

סיטי אחזקות הוקמה באפריל 2015 על ידי עמוס אבידן, אליהו קנפלר, יצחק גרינולד ויצחק נפתלי, וכיום אבידן מחזיק בכלל החברה. במאי 2015 רכשה החברה את זכויותיה של חברת הדר סיטי טאוור באולמות האירועים במלון לאונרדו בבניין סיטי טאוור תמורת 52 מיליון שקל, במימון בנק הפועלים.

הפעלת אולמות האירועים הייתה הפסדית – והבעלים התקשו לשאת את החוב להפועלים. במאי האחרון מונו כונסי נכסים זמניים לשתי החברות הפרטיות עקב חובות של 40 מיליון שקל, בהליך של הקפאת הליכים. מרבית החוב, בסך 26 מיליון שקל, היה לבנק הפועלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר