הסיפור שמסעיר את בני ברק

תעלומה בשכונה החרדית: האם פועלת כת חוטפי ילדים?

סערה בשכונת 'משכנות' בבני ברק בשל דיווחים של הורים על "דברים מוזרים" אצל ילדיהם, חששות לפגיעות ו"חוטפים" שמפתים ילדים • עסקנים ורבנים טרם גילו ממצא ברור לפשר התופעה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בחודשיים האחרונים מתחוללת סערה של ממש בשכונת "משכנות" בבני ברק, כאשר הורים רבים מדווחים על דברים מוזרים המתרחשים לילדיהם, כאשר חלקם מספרים על פגיעות כאלו ואחרות על ידי אנשים שאינם מזוהים וחלקם אף הרחיקו לכת לסיפורים על "כת שמנסה לחטוף ילדים".

כך או כך, מזה כחודשיים, עורבו בעניין רבנים ועסקנים אולם עד עתה לא מצאו ממצא חד משמעי שיסביר את פשר התופעה וגל הדיווחים המשונים.

בימים האחרונים החלו הורים נוספים להתלונן וחלקם אף פנו למשטרה שפתחה בחקירה כמו גם לבית דין מוכר וידוע בעיר שיבצע בדיקה מקיפה בנושא.

ההורים העלו את הטענות על הכתב כשמהעדויות שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי גם גננות מדווחות על מקרים מוזרים שהתרחשו עם ילדות המספרות על פניות מאנשים מבוגרים ומתנהגות באופן מוזר מאז שאירעו המקרים.

ההורים המתלוננים טוענים במסמך הטענות המפורט על מקרים ועדויות מוכחות שאומתו לחלוטין תוך שהם מציינים כי "החוטפים" מפתים את הילדים עם ממתק או תחפושת לדמות מוכרת ואף משתמשים במשפטים המנסים להעביר על הדת רח"ל.

לדברי ההורים, ראש ישיבת סלבודקא מודע לפרשה כמו גם הרב אריאל בוקוואלד רב בית הכנסת בשכונת קהילות יעקב וכן מטפלות רגשיות הפועלות מול הילדים והילדות שנפגעו.

מנגד יש עסקנים בבני ברק שדוחים את הטענות על כת כזו שפועלת בעיר ואומרים כי "כרגע הכל נראה כשמועות שלא לומר דמיונות של אנשים, עובדה היא שעד כה, ובכל השבועות האחרונים, לא נמצא שום דבר ממשי בכל הטענות והתלונות".

ל"כיכר השבת" נודע כי היום בערב ייערך דיון בבית הדין של הגאב"ד הגאון רבי נסים קרליץ בעדויות שהצטברו.

בשיחה עם בכיר בארגון "השומרים" הוא מספר ל"כיכר השבת" כי אכן הגיעו דיווחים שונים על חטיפות מוזרות ונסיונות פיתוי לילדים אולם עד עתה לא עלה משהו ברור.

"השקענו במעקבים ובחקירות ובנתיים לא העלנו משהו משמעותי", אומר הבכיר ומציין כי "לא ברור האם מדובר בדמיונות ובחשדות שווא של הורים או בסיפור אמיתיים ונכונים".

הבכיר בארגון "השומרים" מציין עוד כי "לאחרונה שמענו שוב עדויות והתחלנו לבדוק את הנושא לעומק לצד עסקנים".

עו"ד רותם אלוני אומרת ל"כיכר השבת" כי "אני מלווה את המשפחות שמתלוננות על הפגיעה כאשר חלקם התלוננו שפגעו בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר