לאחר ההכרעה

הרמטכ"ל: "אם אלאור אזריה יבקש - נשקול להקל בעונשו"

הרמטכ"ל פרסם הודעה מיוחדת בעקבות דחיית ערעורו של אלאור אזריה שירה למוות במחבל מנוטרל. הרמטכ"ל הודיע כי אם אזריה יגיש בקשה להקלה - היא תישקל בכובד ראש (צבא)

אלאור אזריה, היום (צילום: Avshalom Sasoni/POOL)

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט פרסם היום (ראשון) הודעה מיוחדת בעקבות דחיית ערעורו של אלאור אזריה שירה למוות במחבל מנוטרל במהלך שירותו הצבאי. הרמטכ"ל הודיע כי אם אזריה יגיש בקשה להקלה בעונשו, "היא תישקל בכובד ראש".

"צה"ל נלחם בטרור בדרך נחושה, מקצועית וערכית" פתח אייזנקוט את הודעתו, "כוחות צה"ל, ובהם חיילי גדוד שמשון וחטיבת כפיר, עומדים לילות כימים באתגר ייחודי ויוצא דופן. מפקדי צה"ל ואני מלאים בהערכה ובגאווה כלפי הישגיהם ואופן מימוש המשימות נוכח פני אויב".

"סמל (מיל') אלאור אזריה הוא לוחם צה"ל ששירת כמו רבים מחיילינו בחוד החנית ולקח חלק באתגר המשותף שתכליתו מתן ביטחון לאזרחי מדינת ישראל".

"היום אמר בית הדין הצבאי את דברו באופן חד וברור. מערכת המשפט הצבאית קיימה הליך ערכי, מקצועי ונטול פניות ופסקה באופן עצמאי וללא כל התערבות פנימית וחיצונית. צה"ל תחת פיקודי עסק בלמידת האירוע, הפיק ממנו לקחים וכך יוסיף לעשות גם לנוכח פסק הדין שניתן היום".

"ההליך המשפטי בבית הדין הצבאי הסתיים". הוסיף הרמטכ"ל, "באם יבחר סמל (מיל') אזריה להגיש בקשה להקלה בעונש, היא תישקל בכובד ראש, תוך בחינת מכלול השיקולים הנוגעים בדבר ומתוך מחויבותי אך ורק לערכי צה"ל, ללוחמיו ולמשרתיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר