פרטים חדשים

"שמרון היה אמור לקבל מיליונים מהעסקה"

עדותו של מקי גנור, נציג המספנה הגרמנית, שופכת אור על עסקת הצוללות. גנור טען כי עו"ד דוד שמרון היה אמור לקבל מיליונים מעסקת הצוללות עם המספנה הגרמנית (חדשות)

מיקי גנור וצוללת (צילום: מוטי קמחי ודובר צה"ל)

עדותו של עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, שופכת אור חדש על הפרשה ועל פעילותו לכאורה של עורך הדין דוד שמרון בכל הקשור לעסקת הצוללות עם המספנה הגרמנית. בחדשות 2 פורסם הערב כי על פי עדותו של גנור, שמרון היה אמור להרוויח לפחות 20% מהעמלה שהייתה אמורה לעבור לגנור מהעסקה.

במהלך החקירה, ניסו החוקרים להבין מה טיב היחסים בין גנור שייצג את המספנה הגרמנית 'טיסנקרופ' לבין עו"ד שמרון. שמרון טען כל העת כי יחסיו עם גנור היו יחסי עו"ד-לקוח, על פי החשיפה הנוכחית, מסתבר כי תפקידו של שמרון היה יותר מיחסי עו"ד - לקוח, כשהיה אמור להרוויח לכאורה עשרות מיליוני אירו מהעסקה.

בראיון שהעניק בשבוע שעבר עורך הדין שמרון לחדשות 2, הוא אמר: "ראש הממשלה לא שמע ממני בשום שלב שאני מייצג את מיקי גנור, לא מילה ולא חצי מילה וגם לא היה צריך לשמוע".

עוד אמר שמרון: "בדיעבד, נוכח הנסיבות כפי שהן מתבררות, הרי מיקי גנור אומר על עצמו שהוא 'ארכי פושע', אני לא גיליתי את הדבר הזה, ההיפך", טען שמרון. "היה לי רושם כל הזמן עד ממש עכשיו, ממש בימים האלה שאני עוסק עם אדם רציני, ישר, איש עסקים הגון, עם התנהגות אתית מסודרת".

בראיון שב שמרון והדגיש כי "למרות החשדות וההתפתחויות בפרשה, הוא אינו מודאג. אדם לא אוהב ים כזה של פרסומים. בתחום הזה, זה תחום שקשה לי מאוד להתמודד אתו מפני שאני לא יכול לחשוף את הדברים כהווייתם ברגע זה, אני מוטרד מהתהליך, אני לא מודאג ככל שזה נוגע לי מהתוצאה הסופית". עוד הבהיר שמרון כי ידע שבכוונת גנור לחתום על הסכם עד מדינה, וכי התהליך התחיל עוד בטרם נסע שמרון לחו"ל, לאחר ששוחרר ממעצר בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר