צה"ל בשירות המושב

מבצע לילי בגבול עזה: חוליית הגנבים, הכספת והגשש

אחד המושבים הקרובים לעזה ידע לאחרונה לילה לא קל, כשחוליית גנבים ביצעה שורת פריצות לבתי התושבים ויצאה עם שלל רב. לעזרתם התגייס גשש מחטיבה סמוכה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכספת שאותרה (צילומים: מתוך ynet)

באחד הלילות האחרונים פרצה חוליית גנבים אל מושב עמיעוז שבמועצה האזורית אשכול, הסמוכה לעזה, חדרה לשישה בתים וגנבה מהם רכוש יקר ערך. בין היתר נגנבה כספת ובה אקדח וכדורים, שהיו מוחזקים ברישיון ברשות אחד התושבים.

גורמים במועצת אשכול החליטו לנצל את עובדת היותם קרובים לעזה, ובשל כך גם סמוכים לחטיבה הדרומית של אוגדת עזה בצה"ל, ופנו אליהם בבקשת סיוע.

ואכן, זה לא איחר לבוא: גשש המשרת בחטיבה שבפיקוד אל"מ קובי הלר, הגיע לבית שממנו נשדדה הכספת והחל לצעוד על העקבות שהותירו הגנבים. במקביל, הוא הנחה את כוחות הביטחון על אפשרויות כיוון הימלטות.

בשלב זה, הבינו הגנבים שכנראה עלו על עקבותיהם, נטשו את הכספת בשטח ונמלטו בידים ריקות - מה שהקל על הגשש באיתור מהיר של הכספת ובה האקדח שהוחזר לבעליו.

גורם במועצה האזורית אשכול אומר ל-ynet, כי "האירוע הזה הוא הוכחה לקשר ההדוק ולחיבור המקצועי בין צה"ל ליישובים בעוטף עזה. כשנקלעים לאירוע מורכב שיתוף הפעולה חשוב מאין כמותו". יצויין, כי חוליית הגנבים עדיין לא נתפסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר