מכשיר הדגל

הדלפה טכנולוגית: האייפון החדש יזהה פנים

בטעות או שלא ענקית הטכנולוגיה אפל הדליפה את תכניות מכשיר הדגל החדש שלה שיצא בחודשים הקרובים מהן עולה כי המכשיר יזהה פנים לביטול נעילה וללא כפתור בית (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תוכניות של אייפון 8 שהודלפו מאפל - כנראה בטעות (או בכוונה כדי ליצור באז) - בסוף השבוע מאששות לפחות חלק מההשערות בחודשים האחרונים, שנוגעות לשתי תכונות מרכזיות של הסמארטפון היוקרתי מעורר הסקרנות.

לפי התוכניות של אפל, תם העידן של לנסות לזכור סיסמאות מסובכות או לנדב את טביעת האצבע שלכם — מעתה הטלפון יזהה אתכם אוטומטית ויבטל את הנעילה של עצמו כתוצאה ממערכת מתקדמת של זיהוי פנים. דיווחים על כך שאפל מתכננת לבצע נעילת מסך שתסתמך על מערכת זיהוי פנים באינפרה־אדום היו כבר בחודשים האחרונים, אך זו הפעם הראשונה שהדבר מקבל אישור מהמסמכים של אפל עצמה.

מערכת זו מופיעה במסמכי אפל תחת הקוד "פרל־איי־די" ("פנינה"). התוכנית הודלפה בעקיפין, דרך פרסום של מפרט טכני של מערכת הרמקול הנייד החכם הבא של אפל — ה־Homepod Speaker. בתוך התוכניות האלה היה פירוט הן למאפיינים טכניים והן לעיצוב של הסמארטפון החדש של אפל, שאמור להיות מושק לקראת סוף השנה — וטרם ברור אם ייקרא "אייפון 8", "אייפון 10" או "אייפון X".

ההדלפה גם מגלה שקווי המתאר של האייפון החדש יהיה על מסך מלא, בעיצוב נטול מסגרת ובלי כפתור הבית המפורסם של אפל. גם זוהי תכונה שנחזתה על ידי לא מעט משתמשים ופרשני טכנולוגיה — מאחר שהסמארטפונים בשנים האחרונות הולכים יותר ויותר לכיוון של מסכים גדולים נטולי מסגרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר