הקרב נמנע

נתניהו אסר על אורן חזן להגיע למעבר אלנבי

לאחר ביקור אצל הספר ובעודו עושה את דרכו אל מעבר אלנבי לקרב ההיאבקות מול חבר הפרלמנט הירדני, קיבל ח"כ אורן חזן הוראה מראש הממשלה נתניהו שלא להגיע למעבר (ארץ)

אורן חזן בדרך למעבר, הבוקר (צילום: מתוך טוויטר )

לאחר ההכנות הרבות שעשה חבר-הכנסת אורן חזן (הליכוד) לקראת "קרב ההיאבקות" הבוקר (רביעי) עם חבר הפרלמנט הירדני א-סעוד, נאלץ חזן לשוב על עקבותיו ולבטל את הקרב - זאת בהוראת ראש הממשלה.

בלשכת ראש הממשלה הודיעו כי ראש הסגל מיואב הורוביץ התקשר לח"כ חזן והורה לו שלא להגיע הבוקר למעבר אלנבי כפי שתכנן.

חזן, העלה בטוויטר שלו, את הכנותיו למפגש. תחילה העלה תמונה שלו מביקור אצל הספר, וכתב: "נערך למפגש הפסגה עם נציג הפרלמנט הירדני. פניי לשלום!".

אורן חזן מתכונן אצל הספר, אמש (צילום: מתוך טוויטר)

לאחר מכן צייץ תמונה שלו ברכב, בדרך למעבר אלנבי, וכתב: "ג'נטלמן לעולם לא מאחר!". אך כעבור זמן קצר יצאה ההודעה מלשכת ראש הממשלה.

יצוין כי למרות ההוראה, חזן הגיע למעבר אעלנבי, אך שם נותר ללא פרטנר לקרב.

במקביל, חבר הפרלמנט הירדני החליט שלא להגיע למפגש, ככל הנראה לאחר שקיבל לכך הוראה מהממשל הירדני.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", חבר הפרלמנט הירדני, יחיא א-סעוד, הזמין את חבר-הכנסת אורן חזן (הליכוד) ל"קרב היאבקות" בגשר אלנבי, וחזן הודיע =בציוץ בטוויטר כי הוא נענה להזמנה.

חזן העלה את חמתו של א-סעוד, לאחר הפיגוע בשגרירות הישראלית בעמאן בו נפצע המאבטח הישראלי זיו מויאל ונהרגו שני ירדנים, כשצייץ כי "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם ... יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות".

אורן חזן בדרך למפגש, הבוקר (צילום: מתוך טוויטר)

בתגובה, הזמין א-סעוד את חזן לסגור חשבון על הגשר. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, אומר א-סעוד: "אם הוא גבר שיבוא לפגוש אותי בגשר. אכסח אותך במכות, אדם שפל ובזוי שמתחבא מאחורי הסיוע האמריקני".

בתגובה לדברים, צייץ אורן חזן: "אני נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה...".

חזן הבהיר כי תיאם את בואו עם גורמי הביטחון. "אני לא אחצה את הגשר לירדן אבל אנסה לארגן פגישה בתוך המעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר