טור תגובה

רב סרן שמועתי // גדליהו בן שמעון

ביתו ומבצרו של ההנהגה הספרדית נמצא תחת התקפות בלתי פוסקות תוך כדי המצאת חדשות שקריות. ראיתי מקרוב כמה אהבה והערצה מרן מעריף על שלוחו ונאמנו אריה דרעי (טור)

גדליהו בן שמעון | כיכר השבת |
גדליהו בן שמעון (באדיבות המצלם)

יש עיתונים המספרים בדיוק מה מתרחש בזירת אירוע. ויש עיתונים שלא מסתפקים בלכתוב בדיוק מה קרה באירוע, ומערכת העיתון שולחת כתב או תחקירן לזירת האירוע ובכך יוצרת אמינות בלתי מתפשרת לטובת קוראי העיתון.

לאחרונה ב'ישראל היום' פותחה שיטה ישנה ומוכרת, חדשות יומיות על בסיס "רב סרן שמועתי". על בסיס שמועות והמצאות בלבד. "חדשות שאפילו הכתב לא מאמין להם".

מאז שהחלו החקירות נגד ראש הממשלה יחד עם חשיפת האזנות סתר בין רה"מ למו"ל ידיעות אחרונות", החינמון ישראל היום יוצא במסע חיפוש אחר הזהות שלו, וכתוצאה מכך לא סוד כי פוטרו כתבים ועורכים והמערכת דוללה מאוד. ואשר על כן חייבים לכתוב חדשות? אז בוא נכתוב חדשות המבוססות על שמועות בלבד ועל בסיס המצאת פרי דימיונם של הכתבים.

ביתו ומבצרו של ההנהגה הספרדית נמצא בימים אלו תחת התקפות בלתי פוסקות מצד "חינמון השמועות", תוך כדי המצאת חדשות שקריות, באופן קבוע על מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, ובנו חביבו הרב אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס העולמית, והרב יעקב כהן ראש ישיבת נזר התלמוד.

זכיתי להיות קרוב לבית מרן ראש הישיבה, עוד מימי בחרותי ועד עצם היום הזה ולראות מקרוב כמה אהבה והערצה מרן מעריף על שלוחו ונאמנו הרב אריה דרעי שלא זז ממנו יום וליל ומגדירו כל פעם כמחולל המהפכה ומרים קרנה של יהדות ספרד יו"ר תנועת ש"ס, הרב אריה דרעי שליט"א עד כדי שמחשיבו "לבנו הגדול".

וכנ"ל כל המשפחה כולה.

הדברים גם ידועים לכל כי רבי יעקב כהן אינו מתעסק בפוליטיקה, הניסיון חסר תום הלב של הכתב לשרבט את שמו בכל כתבה, על בסיס שמועות ועל חוסר ראיות שאינו מציג בכתוב, על זה נאמר "ארור מכה רעהו בסתר".

אני סמוך ובטוח כי אין צורך להגיב "לרב סרן שמועתי" כל פעם מחדש, אבל אנא מכם עורכי העיתון אל תזלזלו בציבור הקוראים אתכם בפיצוציות במרכזי הקניות ובאוטובוסים, גם הם מצפים לקצת יותר אמינות.

  • הכותב הינו מנאמני ביתו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגר"ש כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר