בתשעה באב

כ-400 מתפללים הגיעו לקבר עתניאל בן קנז

במהלך צום תשעה באב, כמידי שנה, התקיימה עלייה מתוכננת לקברו של עתניאל בן קנז שבמרכז העיר חברון. כוחות הביטחון ליוו את המתפללים ואפשרו התפילה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילומים: דובר צה"ל)

כמידי שנה בצום תשעה באב התקיימה כניסת מתפללים לקברו של עתניאל בן קנז, השופט הראשון שקם לבני ישראל לאחר מותו של יהושע בן נון בעיר חברון.

חברון, עיר האבות, מהווה חלק משמעותי מההיסטוריה וממורשת העם היהודי וכן מוקפת באתרי קודש ופיסות מעברנו. כוחות חטיבת יהודה פועלים על מנת לשמור ולבטח את התושבים והמבקרים בכל ימות השנה.

מתחם הקבר ממוקם בלב העיר, ברחוב הנמצא בצד הפלסטיני, ועל כן הכניסה לקבר דרשה אבטחה מטעם כוחות הביטחון השונים. על מנת לאפשר קיום ביקור בטוח ומוגן לכלל המתפללים נערכו מעוד מועד כוחות החטיבה המרחבית ״יהודה״, גדוד 12 של חטיבת גולני וכוחות מג״ב.

בכניסה זו הגיעו במיוחד לאירוע כ-400 מבקרים מרחבי הארץ וכן תיירים מברוקלין. הכניסה לקבר הדגישה את חשיבות הצום, האחדות בין העם היהודי מכל פלגיו וחשיבות הבנת ההיסטוריה והמסורת של העם היהודי.

כניסות לאתרים דתיים ברחבי יהודה ושומרון נערכות באירועים מיוחדים במהלך השנה, כך למשל הכניסה הבאה לקברו של עתניאל בן קנז עתידה להתקיים בחול המועד סוכות תשע"ח, שגם בה יפעל צה"ל על מנת לבטח ולשמור על תושבי ומבקרי האיזור.

(קבוצת מדברים תקשורת)
(קבוצת מדברים תקשורת)
(קבוצת מדברים תקשורת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר