"יש גיבוי מלא לאריה דרעי"

גואטה: "הכותרת - בגלל הדיבורים על היום שאחרי נתניהו"

בעקבות דברי הרב יעקב כהן נגד יו"ר ש"ס השר דרעי, אומר ח"כ יגאל גואטה ל"כיכר השבת", כי דרעי זוכה לגיבוי מוחלט מנשיא המועצת ומסביר: "בכירים בליכוד מדברים על היום שאחרי נתניהו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יגאל גואטה (צילום: מאיר אסרף)

"דרעי מקבל גיבוי מנשיא המועצת; בליכוד מדברים על היום שאחרי נתניהו", כך מגיב חבר-הכנסת יגאל גואטה בשיחה עם "כיכר השבת", בעקבות הכותרת שפורסמה הבוקר (רביעי) ב'ישראל היום' על תנועת ש"ס, שציטטה ביקורת של הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

גואטה, המשמש גם כמזכ"ל תנועת ש"ס ומעורב בכל הנעשה בתנועה, אומר ל"כיכר השבתת" כי "בקצב הפרסומים בישראל היום על רעידת אדמה בש"ס אפשר להגדיר אותה רעידת אדמה מדומה שלא קיימת".

"יו"ר התנועה הרב אריה דרעי מקבל גיבוי מלא מנשיא המועצת חכם שלום הכהן שליט"א", מבהיר גואטה, "הן מהנציגים והן מחברי הכנסת של התנועה. רק לפני מספר ימים השתתפנו בכנס גדול לקראת ההשקה של העיתון שבימים הקרובים יראה אור בע"ה".

לדברי מזכ"ל ש"ס, "ההתעסקות החוזרת של ישראל היום ברכילות הזולה היא כנראה התוצאה של מה שבאמת מתעסקים בליכוד - לפי אותם בכירים שמשוחחים איתנו בתקופה האחרונה, בנוגע למצבו של נתניהו ועל היום שאחרי, ושם - השיח הוא באמת יותר חריף".

"מספר התיקים והנושאים שם מלא עד כדי כך שגם לנאמניו של נתניהו אין כבר כח לעסוק בזה", מטיח גואטה, "ניתן היה לראות את זה בכל הכותרות האחרונות מיאיר נתניהו ועד סיפור עד המדינה, שלא ראינו שיוצאים להגנתו".

גואטה מוסיף ומחדד כי "השיח הזה צף על גדותיו והיום שאחרי שם הוא יותר רלוונטי מהסיפור אצלינו".

"אני שוב יחזור", הוא מוסיף לסיום, "יש קבוצה ממש קטנה של מיעוט שניתן למנות אותה על פחות מכף יד אחת, אנשים מתוסכלים שמונעים מאינטרסים קטנים של לזרוע מחלוקת ושנאה, במציאות זה שונה לגמרי יש אחדות בתנועה וניתן לראות את זה בכל מקום אפשרי".

גואטה מבקש להדגיש לסיום כי "זה ברור שכותרות מהסוג הזה לא ראויות לתגובה אבל ביקשו שאגיב אז אלו הפרטים המדוייקים לכל מי שחשב לשנות מהמציאות".

על פי הפרסום של מתי טוכפלד ב'ישראל היום', הרב יעקב כהן התבטא במהלך שיחה עם פעיל בש"ס כי אלי ישי, כשהיה יו"ר ש"ס - "היה מתייעץ כל הזמן עם הרב עובדיה, אריה לא עשה ככה אף פעם".

לדבריו, הוא ודרעי נמצאים בנתק ממושך, וכי בכוונתו לשבת איתו ו"לשים לו את הדברים, הכל, על השולחן".

עוד צוטט הרב יעקב כהן: "אני באמצע הדיבורים על הדברים האלה כדי לראות איך פותרים אותם. אני רבתי על הסיפור הזה עם אריה. בינינו, אני לא מדבר איתו כבר שבועיים. אבל אני עוד לא הגעתי לפעולה לשבת איתו ולשים לו את הכל על השולחן. עוד לא הגעתי לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר