"לוקח מטוס עכשיו"

חבר הפרלמנט הירדני מתעקש: 'נלך מכות בחו"ל'

הסיפור המוזר על התגרה הפיזית המתוכננת בין ח"כ אורן חזן לחבר הפרלמנט הירדני יחיא א-סעוד, לא הסתיים. לאחר סיכול הפגישה האלימה ביניהם היום, הוא מזמין אותו ל"מפגש" בחו"ל (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יחיא מאיים, היום (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

יחיא א-סעוד, חבר הפרלמנט הירדני שקיים את הבטחתו והגיע היום (רביעי) למעבר אלנבי כדי 'ללכת מכות' עם חבר הכנסת אורן חזן אחרי שזה צייץ נגד ירדן בחשבון הטוויטר שלו - לא מוותר.

אחרי שהתברר לו כי לא יהיה עימות, בשל הוראת נתניהו לחזן שלא להגיע אליו, הוא אמר: "אם נתניהו לא מאפשר לחזן לעבור, אז אני מוכן להתעמת איתו בכל מקום בעולם, אני לוקח מטוס עכשיו. כשחבר הכנסת הזה אומר שהוא מושיט יד ורוצה שיהיה קשר טוב בין העם הירדני לעם הישראלי, אני אומר לו: חבר הכנסת הכופר, העם הירדני לא יסכים לקשר בין הישות הציונית והעם הישראלי הכובש את אדמותנו ומקומותנו הקדושים על חשבון העם הירדני".

"אם תגיד לי שאתה מפלסטין ההיסטורית אני אדבר איתך, אבל אם אתה אומר לי שאתה מישראל אז אני לא מדבר איתך", הדגיש יחיא באזני כתב ynet שניסה לקבל ממנו תגובה נוספת.

(צילום מסך: מתוך פייסבוק)

כזכור, אתמול קרא חבר הפרלמנט הירדני לחזן להגיע בשעה 10:00 בבוקר למעבר הגבול כדי לקיים איתו דו קרב. הוא אף שידר בלייב את הגעתו למעבר אלנבי בחשבון הפייסבוק שלו, והתראיין טרם הגעתו לכלי התקשורת שעקבו בעניין רב אחר הסיפור החריג: "אני מבקש מכם לא להתייחס בזלזול לסיפור, אלא לקחת אותו בשיא הרצינות. דעו לכם, אם זה לא יהיה עימות פיזי, אז לא יהיו שום דיונים ביני לבין החזיר הזה. אני מקווה שחלק מהאחים יתקוממו למען אל-אקצה ולמען ירדן ולא נתייחס לדברים האלה בזלזול"

"אני מודה לכל הירדנים שהזדהו איתי. המסר שלי לאויב הציוני הגיע בעצם כך שחזן לא בא לעימות. אני לא בריון", סיים.

יצויין, כי גם מנגנוני הביטחון בירדן לא אפשרו לעיתונאים ולצלמים להתלוות לחבר הפרלמנט לנקודת הבידוק האחרונה לפני המעבר, והוא הלך משם רגלית.

אורן חזן ליד מעבר הגבול, היום (צילום: מוטי קמחי, ynet)

אורן חזן מצידו אמר: "בזמן הקרוב בכוונתי לפנות למשרד החוץ על מנת לארגן פגישה מסודרת. אני מאמין שכתושב אריאל המכיר את המנטליות של שכניו הערבים וכן הודות לסגנוני הייחודי - יהיה ביכולתי לפרק את המטען האידיאולוגי והרגשי שחש אותו עמית, וכל זאת בדרך לפיוס בין העמים. הייתי בעבר במקום השני בשומרון בהורדת ידיים, אני גם לוחם ג'ודו. הבוקר שוחח איתי הג'ודוקא אורן סמדג'ה ונתן לי טיפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר