עדיין מוגדר קשה

הפיגוע ביבנה: התייצבות במצבו של הפצוע

הפצוע שנדקר בפיגוע הטרור ביבנה אתמול - מאושפז בבית החולים קפלן במצב קשה. מבית החולים נמסר כי מצבו התייצב מעט אך עדיין מוגשר קשה. הבוקר הוא ינותח שוב (חדשות)

(צילום: צילום מבצעי מד"א)

מצבו של פצוע הדקירה מהפיגוע ביבנה התייצב אך מוסיף להיות קשה - כך נמסר הבוקר (חמישי) מבית החולים קפלן. הוא נמצא בהשגחה וטיפול ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא עדיין מורדם ומונשם, ובשעות הקרובות יועבר לחדר הניתוח.

הפצוע הוא סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה, שהותקף אתמול בפראות בידי המחבל מכפר יטא, איסמאעיל אבו עראם, בן 19, בבית החולים קפלן ברחובות נלחמים הרופאים על חייו של הפצוע, שנותח במשך שעות ארוכות.

רגעי פיגוע הדקירה (מצלמות אבטחה)

ד"ר דורון שינדל, מנהל היחידה לניתוחי ראש וצוואר בבית החולים, מסר הבוקר כי מצבו של הפצוע התייצב במהלך הלילה. הוא נמצא בהשגחה וטיפול ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא עדיין מורדם ומונשם, ובשעות הקרובות יועבר לחדר הניתוח להשלמת התהליך הניתוחי.

"הוא עבר ניתוח בעורק הראשי ועכשיו הוא מונשם ומורדם", סיפר אתמול קרוב משפחתו של הפצוע, נשוי ואב לחמישה מקריית עקרון. "מחר בשמונה בבוקר הוא יעבור עוד ניתוח. אנחנו חבולים פה. כל אחד הגיע ממקום אחר בארץ: חיפה, חדרה, ירושלים. לאשתו ולילדים קשה מאוד, הם בוכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר