"מגדף, משמיץ ומשתלח"

בגלל שפטל: התחנה נקנסה ב-120 אלף שקל

תחנת 'רדיו ללא הפסקה' נקנסה על ידי הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו בסכום של 120 אלף שקלים בעקבות מספר התבטאויות של עו"ד יורם שפטל המגיש תכנית בתחנה (מדיה)

עו"ד יורם שפטל (צילום: פלאש 90)

תחנת 'רדיו ללא הפסקה' נקנסה על ידי הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו בסכום של 120 אלף שקלים בעקבות מספר התבטאויות של עו"ד יורם שפטל המגיש תכנית בתחנה.

מדובר בתכנית שיחות עם מאזינים הנקראת "שפטל עצבני" בה נוהג העו"ד לפרוס את דעותיו ומחשבתו לציבור ולעיתים רבות בצורה שמעוררת את זעמם של רבים ממאזיני התכנית.

בשבוע האחרון הוזכר שמו של שפטל רבות לאחר החלטת בית המשפט הצבאי להשאיר על כנו את עונשו של החייל היורה מחברון אלאור אזריה אותו ייצג שפטל. בעקבות ההחלטה התבטא עו"ד שפטל בחריפות כנגד מערכת הדין בישראל ונתפס באמירות חמורות שכיוון כנגד הרמטכ"ל המכהן גדי אייזנקוט. יצוין כי הקנס המדובר אינו קשור לאירועים אלו, והוא ניתן בעקבות דברים שנאמרו בשנת 2016 .

במכתב שנשלח מטעם הרשות השניה אל מנהל תחנת הרדיו, ישנה התייחסות לשש התבטאויות שונות של העו"ד שעל כל אחת מהן תצטרך התחנה לשלם 20 אלף שקלים, באשר להתבטאות נוספת הסתפקה התחנה באזהרה בלבד.

"ההתבטאויות האמורות בהן עו"ד שפטל מגדף, משמיץ ומשתלח באנשים שונים, ובפרט במאזינים, באופן משולח רסן, מהוות הפרות של ההוראות המפורטות לעיל ואינן עומדות ברמת השיח המינימלית בכלל, ומצד מגיש תכניות ברדיו בפרט, בשימוש במשאב ציבורי ובשידוריו של בעל זיכיון בכפוף למחויבויותיו לפי זיכיונו", נכתב במכתב.

בין ההתבטאויות עליהן נקנסה התחנה היה משפט שאמר שפטל לאחד ממאזיני התכנית: "רמאי שפל ובזוי שכמוך, תבלום את הג'ורה שלך, תוריד את הפח אשפה הזה מהקו". למאזינה אחרת אמר: "את בורה ועמי ארצות, חלאה". מאזין אחר זכה לכינוי "צואה אנושית".

גם התבטאויות שלו כלפי אנשי התקשורת מערוץ 10 הוזכרו בהודעת הרשות השניה, זו שכינה בה את רביב דרוקר "רמאי פתלוגי" וזו שהשתלח בצורה חריפה כנגד ירון לונדון ואמר: "מדובר באדם מופרע פוליטי קשה בכל נפשו הקטנה והמטופשת ממנו אפשר ללמוד על הפנים הדוחות המכוערות, שלא לומר המחליאות של השמאל הישראלי".

את הקנס נדרשת התחנה לשלם בתוך 21 ימים, כשהאופציה השניה היא לערער על העונש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר