המתמידים חגגו בביתר עם ספר תורה מזהב • תיעוד ענק

מעמד 'הכנסת ספר תורה' מפואר התקיים ביום חמישי האחרון בהכנסת ספר תורה מוזהב להיכל ישיבת המתמידים בשכונת הגפן בביתר עילית • צפו בתיעוד ענק מהחגיגה (חסידים, ארץ)

(צילום סטילס: קובי הר צבי ויהושע פרוכטר; צילום ועריכת וידאו: נתי אלבר)

ביום חמישי, העיר בירת עילית לבשה חג. ספר תורה מפואר, נדבת הנדיב הרב דוד רוטמן, הוכנס להיכל ישיבת המתמידים, במלאת שנה לפטירת חותנו הרב יעקב לייב שטרן זצ"ל, מדמויות ההוד של ירושלים.

מעמד 'כתיבת האותיות' החל כמה ימים לפני המעמד, בבתיהם של גדולי הדור, ביניהם מרן הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ח קנייבסקי ועוד, והגיע לסיומו ביום חמישי האחרון בביתו של הנדיב שמשמש גם כמנהל הישיבה הגדולה - תורת ה', שעל ידי ישיבת המתמידים, בראשות הגר"י מינצברג.

לאחר מכן יצאה התהלוכה בהשתתפות מאות מתושבי ביתר-עילית שליוו את ספר התורה המהודר, שעוטר בכתר זהב ייחודי ומיוחד, בשירים וריקודים ברחובה של עיר, בדרכם אל בית הכנסת המרכזי שע"י ישיבת המתמידים בשכונת הגפן, שם מתנוסס ארון הקודש המרהיב שאף הוא נתרם בעבר על ידי הרב דוד רוטמן ורעייתו.

בבית הכנסת התקבל ספר התורה בשמחה רבה על ידי הציבור הרחב שרקד לצלילי נגינתו של הזמר ארהל'ה סאמט ובעל המנגן אברהם קירשנבוים. לאחר מכן הוזמן הציבור להשתתף בסעודה של מצווה שהתקיימה באולמות 'היכלי ביתר' ברחוב הר"ן, לצד שולחנות ערוכים ברוב פאר.

לצד ראשי קהילת המתמידים בראשות רבם הגר"ל מינצברג, פיארו את שולחן הכבוד בסעודה רבני העיר ביתר מכל המגזרים והחוגים, שאף נשאו מדיברותם והעלו על נס את העובדה שהנדיב מוסר את נפשו ומאודו למען התורה.

גם את סעודת המצווה הנעים הזמר אהרל'ה סאמט בשירה ובזמרה, כשבסיום האירוע התקיים קומזיץ מרגש בו השתתפו כל בני הישיבה הקדושה.

צפו בתיעוד ענק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר