סימילאק למהדרין – עיכול קל וסדיר לקטן שלך

בשלושת-ארבעת החודשים הראשונים, מערכת העיכול נמצאת במצב התפתחות והיא רגישה. זוהי תופעה טבעית שממנה סובלים רוב התינוקות. אחד הדברים המשפיעים ביותר על העיכול הוא שמן דקל, שקשה לעיכול ולספיגה. נוכחותו בתמ"ל עשויה לגרום לכאבי בטן, לעצירות ולפגיעה בספיגת השומן והסידן. סימילאק למהדרין הוא הפורמולה למהדרין היחידה בישראל ללא שמן דקל (בריאות, שיווקי)

סימילאק למהדרין. (צילום: יחצ)

מחקר שבדק כ-7,000 תינוקות בעולם מצא שלתינוקות שניזונו מסימילאק היו יציאות תכופות ורכות בהשוואה לתינוקות שניזונו מתרכובת המכילה שמן דקל. הם סבלו פחות מכאבי בטן ושיעור הפליטות שלהם היה נמוך.

בשנים האחרונות, 87% מהאימהות שבוחרות בסימילאק למהדרין עושות זאת בגלל ההרכב שתורם לעיכול קל ומפחית משמעותית כאבי בטן של תינוקות.

כשתינוק סובל מבעיות עיכול לאורך זמן, מומלץ לעקוב ולפנות לרופא המשפחה. ייתכן שהרופא ימליץ על מוצר ייחודי מבית אבוט על בסיס חלבון סויה שפותח במיוחד לתינוקות עם אלרגיה או אי סבילות לחלב פרה, שעלולות להתבטא בהקאות, פליטות, כאבי בטן או שלשול:

סימילאק איזומיל – הפורמולה הצמחית בהרכב המתקדם בישראל, בכשרות מהודרת. זו הפורמולה ללא לקטוז הנחקרת בישראל, שיכולה לסייע גם בזמן הטיפול בשלשול.

סימילאק איזומיל כולל רכיבים תזונתיים מתקדמים הקיימים גם בסימילאק למהדרין כגון: חומצות שומן AA ו-DHA, רכיב פרהביוטי ואנטיאוקסידנטים המסייעים לחיזוק מערכת החיסון, לגדילה מוכחת מדעית ולהתפתחות שכלית. עם זאת, חשוב לזכור כי מעבר לפורמולה צמחית מומלץ רק לאחר התייעצות עם רופא.

במחקר שעקב אחר מדדי הגדילה של 213 תינוקות שניזונו מסימילאק איזומיל, הם השיגו מדדי גדילה ורמות המוגלובין דומים לשל תינוקות יונקים. במחקרים נוספים נמצא שספיגת הסידן בסימילאק איזומיל גבוהה בכ-68% מפורמולה לתינוקות עם שמן דקל ושנוכחות שמן דקל בפורמולה לתינוקות עלולה להפחית ספיגת סידן וצפיפות מסת עצם.

רונית דוייב, מנהלת מדעית סימילאק למהדרין: "העיכול והספיגה הם משמעותיים מאוד. יציאות תינוק יונק יכולות לנוע ממרקם נוזלי ורך, שיכול בטעות להיחשב כשלשול, ועד יציאות קשות ועצירות. כשהתינוק סובל מקשיים בעיכול, לפני שעוברים לפורמולה צמחית כדאי לנסות תחליף חלב ללא שמן דקל, שיכול להקל משמעותית על העיכול. סימילאק למהדרין מגיש פורמולה מתקדמת ביותר שהוכחה מדעית כמסייעת לעיכול סדיר, עם הרכב מגובה בעשרות מחקרים מדעיים שמאפשר לכל אם להיות רגועה ובטוחה שהיא מעניקה לתינוקה את הטוב ביותר. במידה והרופא מאבחן עצירות או שלשול ייתכן וימליץ לעבור לפורמולה צמחית, כדוגמת סימלאק איזומיל".

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר