אוהבים אימוג'י? בואו לראות את החדשים

בעוד כמה חודשים יואשרו אימוג'ים חדשים שיצטרפו לחבריהם הוותיקים בתוכנות השונות. מי הם הסמלילים החדשים שאושרו ומה התהליך שמביא לבחירת האימוג'ים המשעשעים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: יוניקוד)

אוהבים אימוג'י או סמלילים על פי האקדמיה לעברית? ארגון Unicode, האחראי על התווים הנתמכים במקלדות תוכנה, ובכללן אימוג'י, פרסם בסוף השבוע רשימה של 67 אימוג'י "מומלצים" להוספה לתקן.

אנשי הארגון קיבלו הצעות רבות לאימוג'י שעדיין חסרים, בחרו 67 מהם שנראים להם המתאימים ביותר ועכשיו כל מה שנשאר לעשות הוא לנהל משא ומתן בין כל החברות שצריכות להטמיע אותם במקלדות שלהן כדי להחליט ביחד אם יש ביניהם כאלה שלא ראויים. המועמדים הסופיים מתוך הרשימה ייבחרו בפגישת יוניקוד בסוף 2017 ויאושרו בפגישת הארגון בתחילת 2018.

אז מה יש ברשימה החדשה? כמה דוגמאות: פרצוף שיכור עם עיניים ופה א-סימטריים; "פארטי-פייס" - פנים עם משרוקית וכובע צבעוני מחודד; פנים עם סימני שאלה במקום עיניים; פנים עם מסכה וגלימה - כלומר גיבור על; פנים מתאמצות, עם לשון בחוץ וטיפת זיעה על המצח; פרצוף קופא מקור; ראשים עם שיער ג'ינג'י, לבן, מקורזל או קרחת; אברי גוף כמו רגל, כף רגל ושן; חיות כמו קנגורו, טווס, לאמה, תוכי, דביבון ויתוש; מאכלים כמו קאפקייק, מנגו ומלחייה; פעילויות כמו סקייטבורד, פריזבי ופיסת פאזל; ופריטים שונים כמו מבחנה, סליל די.אן.איי, צלחת פטרי, ספוג וסבון.

האימוג'י שכן יאושרו צפויים להתחיל לצאת ביוני 2018, ולהגיע לסמארטפון שלכם בעוד כשנה.

בחירות הציבור מהן נבחרו חלק מהאימוג'ים החדשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר