"כמו בסרטים"

קצין צה"ל: 'אנחנו רואים במשקפות את עריפות הראשים של דאע"ש'

בתדרוך שהעביר לאחרונה קצין בכיר בצה"ל, פורטה באוזני הכתבים הזרים ההתמודדות הביטחונית של צה"ל בגבול הגולן הסורי - והקרבה המפתיעה לזוועות 'המדינה האסלאמית' (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עריפת ראשים בידי אנשי דאע"ש (צילום ארכיון: מתוך סרטון ארגון הטרור)

קצין ישראלי בכיר החולש על הגזרה הגובלת עם הגולן הסורי תדרך לאחרונה עיתונאים זרים, ובדיווח של סוכנות הידיעות הרוסית 'ספוטניק' מצוטטים חלק מדבריו.

לדבריו, אנשי ארגון 'המדינה האסלאמית' (דאע"ש) שולטים נכון לעכשיו על כ-20 אחוזים משטח הגבול שבין סוריה לישראל, ועל כן צה"ל עוקב מקרוב אחר תנועותיהם בגזרה זו, הגולן הדרומי.

"ראינו אותם מבעד לעדשות המשקפות, כיצד הם עורפים ראשי אנשים בשטחים שבשליטתם, ממש כמו בסרטים שהם מפיצים אחר כך", תורגמו דבריו בבלוג האמין 'nzivnet'.

חיסול מחבלי דאע"ש בידי צה"ל (צילום ארכיון: דובר צה"ל)

זאת ועוד - הזכיר הקצין - מאז הגיעו אנשי דאע"ש לאזור הם כבר ניסו לפני כשנה ליצור 'מגע אש' עם צה"ל בעת שתקפו עמדה סודית מעבר לקו הגבול, ובהזדמנות זו חיסל חיל האוויר ארבעה מאנשיהם.

הגבול עם הגולן מוגדר בפי הקצין הבכיר כ"גבול הדינמי והבלתי צפוי ביותר", ולפי הערכות של המודיעין הישראלי דאע"ש שולט על כ-20 אחוז מסך אורכו, בעוד החשש הישראלי האסטרטגי הוא מהתקרבות וביסוס כוחות של משמרות המהפכה האיראניים באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר