למרות ה"ניו יורק טיימס"

סגן הנשיא פנס מכחיש כי הוא נערך לבחירות

מייק פנס הכחיש בחריפות רבה את הטענות ב"ניו יורק טיימס" לפיהן הוא נערך להיות מועמדה של המפלגה הרפובליקנית בבחירות "כל קביעה אחרת מצחיקה ואבסורדית" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
טראמפ ופנס (צילום: שאטרסטוק)

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, הכחיש היום (א') דיווח של עיתון ה"ניו יורק טיימס", שכתב שהוא כבר התחיל בהכנות לריצה לנשיאות ב-2020 במקום דונלד טראמפ כשהמטרה להציג את טראמפ כ"סוס מת" פחות משנה מאז מינויו לנשיא. פנס, שנחשב לאחד הבכירים היציבים בבית הלבן, תקף את העיתון ואמר שמדובר בפרסום "מביש ופוגעני".

במאמר של "ניו יורק טיימס" נכתב כי כמה רפובליקנים כבר עובדים על "קמפיין צללים" לבחירות הבאות ב-2020 - שבו טראמפ אינו מועמד המפלגה. לפי העיתון יועצים רבים של פנס "כבר הודיעו לתורמים של המפלגה שהוא מתכנן לרוץ אם טראמפ לא יעשה זאת".

לפי "ניו יורק טיימס" שנחשב ליריב המר ביותר של הנשיא טרמאפ, כמו סגני נשיאים אחרים גם לפנס יש לו"ז צפוף בפגישות, אך הוא "לקח את זה צעד קדימה" ובין השאר הקים ארגון לגיוס כספים שנקרא "ועדת אמריקה הנהדרת". במאמר נכתב שסגן הנשיא "יצר בסיס תמיכה עצמאי, ומתחזק את מעמדו כיורש האפשרי של טראמפ".

סגן הנשיא פנס אמר כי מדובר במקרה נוסף בסדרת "הניסיונות של התקשורת לפלג את הממשל", והדגיש כי "הטענות במאמר הן שקר מוחלט". הוא הוסיף: "הצוות שלי ימשיך להתמקד במאמצים שלנו לקדם את האג'נדה של הנשיא, כדי שייבחר שוב ב-2020 – לא משנה מה יהיו החדשות המזויפות שבהן ניתקל בדרך". לדבריו "כל קביעה אחרת מצחיקה ואבסורדית".

קליאן קונוויי, יועצת בכירה בבית הלבן, אמרה היום בראיון לרשת ABC כי טראמפ "מתכנן להמשיך לכהונה שנייה" ולכן היא כלל לא חוששת שפנס הקים קמפיין חשאי. היא הוסיפה כי "סגן הנשיא פנס נאמן, יעיל ופעיל מאוד".

דוברו של פנס, מארק לוטר, אמר אתמול: "הטענות שסגן הנשיא מתכונן לריצה ב-2020 הן מגוחכות – 'פייק ניוז'. לא מדובר ביותר ממשאלת לב של 'ניו יורק טיימס'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר