גרסת עד המדינה

ארי הרו: המקרה שלי לא דומה לשולה זקן

עד המדינה ארי הרו אמר למקורביו כי עדותו אינה דומה לעדות שולה זקן נגד אולמרט • "ההגדרה של עד מדינה זה מישהו מבפנים שבא ומתהפך על הבוס שלו. זה לא נכון" (בארץ)

ארי הרו עם נתניהו (צילום: אלכס קולומויסקי, "ידיעות אחרונות")

ארי הרו שהיה ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וחתם על הסכם עד מדינה במסגרתו יעיד בפרשות 1,000 ו-2,000 אמר בימים האחרונים למקורביו כי העדות שלו אינה דומה לעדותה של שולה זקן נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

בחדשות 2 מדווח הערב, כי הרו אמר למקורביו: "מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה לראש הממשלה ולדעתי לא עברתי אותה. הברירה היא לא אם אני או הוא הולכים לכלא, אלא אם אני אלך לכלא ללא סיבה או לא".

עוד אמר הרו כי "ההגדרה של עד מדינה זה מישהו מבפנים שבא ומתהפך על הבוס שלו. זה לא נכון. תיק 2000 זו לא פרשיה שאני פתחתי. זה משהו שבעל כורחי נפל עליי כשהייתי שם. היכולת שלי לדבר או לא לדבר עם המשטרה זה לא רלוונטי. ייקח זמן, אבל בסוף אנשים יבינו שאני לא מה שהם חושבים שאני תחת הכותרת 'עד מדינה' - לא בעבירות שבהן מאשימים אותי ולא בהסכם שחתמתי".

הרו שבמסגרת עד המדינה עליו חתם יורשע בהפרת אמונים וירצה עבודות שירות במשך חצי שנה במקום עונש מאסר וישלם קנס של 700 אלף שקלים, אמר בחקירתו במשטרה "לא חשבתי בזמן אמת שאלה עבירות פליליות וגם עכשיו אני לא מתיימר לקבוע זאת. לכן הטענה שזה 'לפתוח על נתניהו' איננה נכונה. זה לא עולם המושגים שלי בכלל".

בגין האשמות נגדו כי ביצע מכירה פקטיבית של חברת הייעוץ שהייתה בבעלותו אמר הרו "האישום נגדי מופרך. לא עשיתי דבר לגבי החברה בלי להתייעץ עם עורך דין. בנסיבות אחרות הייתי יוצא למאבק, אבל במצב הנוכחי ולאור המשאבים שהושקעו אין בזה טעם. זה שאני אקבל כנראה כמה חודשי עבודות שירות, אם הראיות נגדי היו כל כך חזקות הייתי הולך לחמש שנים בכלא ולא היו מסכימים בפרקליטות לרדת כל כך".הרו התייחס גם לשירותו בלשכתו של ראש הממשלה בנימין

נתניהו ואמר "באתי לשרת פעמיים בלשכת ראש הממשלה מתוך ציונות, כי קראו לי. זו הסיבה שעליתי לארץ ושאני מגדל פה את ילדיי. אני גאה בתקופה ששירתתי בה את הציבור תחת נתניהו ואין לי על מה להתבייש בה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר