טיפים: איך תשתו אלכוהול מבלי להשמין

גם אם אינכם מפריזים בשתיית אלכוהול, עדיין הערך הקלורי שלו גדול מאד והוא גורם השמנה משמעותי. כיצד תוכלו בכל זאת להפחית את הסיכוי להשמין משתיית אלכוהול (MENׂׂׂ)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו בחופש ולא צריכים למהר ולקום בבוקר לעבודה/לימודים ואפי' זמן קריאת שמע קצת מאוחר מה שנותן לנו את האפשרות ללגום קצת לחיים בחברת המשפחה וחברים. אך האלכוהול ידוע כאחד מגורמי ההשמנה הגדולים, אז איך נהנים מבלי להתרחב?

באלכוהול אותו אנו צורכים ישנם מעלות וחסרונות, שתיית יין אדום למשל מועילה לבריאות אך שתייה מופרזת מסוכנת. בנוסף כל גרם אלכוהול מכיל 7 קלוריות שזה 3 קלוריות יותר מפחמימות, בקיצור משמין עוד לפני שדיברנו על הסוכרים המאיישים כמעט תמיד משקאות אלכוהוליים. מה שאומר שככל שרמת האלכוהול גבוהה, ההשלכות שלו על רמת השומנים עולה. אז מה עושים?

  1. לא שותים על בטן ריקה. הסיבה העיקרית לא לעשות את הטעות הזו היא כדי שההשפעה שלו עליך תהיה מתונה כך שלא תמצא את עצמך זרוק באחת פינות החדר לאחר שהאלכוהול עלה לך לראש מהר מידי. וסיבה נוספת היא, שהאלכוהול נספג מהר ברקמות - ובמידה ותגיעו שבעים האלכוהול ייספג ביעילות ותחושת השובע תגרום לצריכה מופחתת של האלכוהול

  2. תשתחררו מסטיגמות. נהוג לחשוב שהמשקה המשמין ביותר הוא בירה לבנה, ואף נוצר מושג "כרס בירה" אך מאחר ורמת האלכוהול שבבירה נמוכה יחסית, הופך המשקה הזה למועדף עבור שומרי המשקל.

  3. שתיית מים בהתאם לשתיית האלכוהול. המים ידללו את האלכוהול בצורה הטובה ביותר, וכך גם תקומו עם פחות כאבי ראש בבוקר שאחרי.

  4. שמרו מרחק. תמצאו תעסוקה כמה שיותר רחוק מהאוכל והשתייה. ותשננו בכל הכוח שההשפעה של האלכוהול על הראש אמנם פגה לאחר מספר שעות, אך ההשפעה שלו על המראה שלכם תלווה אתכם לאורך זמן.

לחיים, בריאים, ויפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר