משעשע

בן ה-9 חשק בתפקיד בנאס"א וקיבל תשובה

דייוויס בן ה-9 שחשק בתפקיד "שומר הגלקסיה" שפרסמה סוכנות החלל ניגש למכרז על התפקיד מנהל התחום בנאס"א השיב לילד מכתב רשמי עם הבטחה מעניינת (חדשות, בעולם)

עובד בנאס"א, אילוסטרציה (צילום: מתוך אתר נאס"א)

סוכנות החלל נאס"א פרסמה מודעת דרושים לתפקיד ייחודי "קצין הגנה פלאנטרי". על פי הגדרות התפקיד באתר הסוכנות, על בעל התפקיד לשמור על כדור הארץ ועל כוכבי לכת אחרים מפני זיהום ביולוגי אפשרי, כתוצאה ממסעות לחקר החלל שעורכת נאס"א באופן שגרתי, אלא שאל המכרז על התפקיד המעניין ניגש ג'ק דייוויס, תלמיד כיתה ד', בן 9, שחלם לאייש את המשרה.

הוא הגיש קורות חיים לסוכנות בהם טען כי הוא זה שהכי מתאים לתפקיד לדבריו: "אחותו מכנה אותו כל העת 'חייזר' והוא צפה בכל סרט אפשרי על חייזרים ועל החלל", עוד מציין דייוויס כי הוא 'אלוף' במשחקי מחשב ואף יוכל ללמוד את שפתם של החייזרים שכן הוא בן 9. את שמו חתם בסוף המכתב תחת התואר 'שומר הגלקסיה'.

המכתב ששלח הילד לנאס"א ולצידו מכתב התשובה מהסוכנות (צילום: נאס"א)

בנאס"א השיבו לילד במכתב רשמי בו נכתב: "שמעתי שאתה 'שומר הגלקסיה' ושאתה מעוניין להצטרף לנאס"א, המשרה של קצין הגנה פלאנטרי היא באמת מגניבה", דייוויס הצעיר קיבל הבטחה מנאס"א כי אם ילמד כמו שצריך ויעבוד קשה בבית הספר יוכל אולי בבוא היום להצטרף לסוכנות החלל ולאייש את המשרה.

על המכתב הרשמי חתם מנהל מחלקת המדעים הפלאנטריים בנאס"א, ד"ר ג'יימס ל. גרין, שאף הודה לצעיר השאפתן על פנייתו.

צילום המכתב הועלה לאתר רדיעטל על ידי משתמש שטען כי הוא חבר של המשפחה, אך אפשר והמכתב מפוברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר