תרמית כפולה

ניסה לעבור קורס נהיגה מונעת בזהות שאולה

צעיר בן 17 וחצי ניסה פעמיים לעשות את קורס הנהיגה המונעת תחת זהויות של אנשים אחרים. כשלא ידע לענות על שאלות בסיסיות, נמלט מהמקום - ונעצר עם אדם נוסף (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: ניב קלדרון, ynet)

תושב בת ים בן 17 וחצי יובא היום (שני) לבית המשפט לשם הארכת מעצרו, לאחר שנעצר אתמול בחשד שניסה להתחזות פעמיים לאנשים שונים כדי להיבחן במקומם בקורס נהיגה מונעת.

בשבוע שעבר התקבלה תלונה על ידי נציג החברה הזכיינית שמעבירה קורסי נהיגה מונעת באזור המרכז, לפיה החשוד הגיע בשני מקרים שונים תוך שהוא מנסה להתחזות לאחר. בפעם הראשונה, הוא עורר את חשדה של הפקידה כשלא ידע לענות על שאלות בסיסיות ונמלט מהמקום. בפעם השניה, הציג הצעיר תעודת רישיון נהיגה כשהתמונה המופיעה בה שונה לחלוטין ממראה פניו.

בעקבות תלונות אלו נפתחה במשטרה חקירה מעמיקה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ונגבו עדויות נוספות, ולאחר מכן זוהה החשוד ונעצר - עם חשוד נוסף בן 18 וחצי מבת ים, שעל פי החשד היה מעורב במעשי ההתחזות והרמייה.

"מלבד עבירת הזיוף החמורה לכשעצמה, הרי שמדובר כאן במקרים שהיו עלולים להביא נהג שאינו כשיר לנהיגה לעלות על הכביש ולסכן את חייו ואת שאר משתמשי הדרך", נמסר מדוברות משטרת מרחב ירקון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר