בכבישי הדרום

"סיכן חיים": קשיש בדואי חשוד באחריות לשוטטות גמלים

גמלים המתהלכים בקרבת צירי התנועה, ולעתים אף על נתיב הנסיעה, גרמו יותר מפעם אחת לתאונות דרכים שהסתיימו באופן טרגי. היום יוארך מעצרו של קשיש האחראי לכך (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פעול השוטרים והפקחים, מול הגמלים (צילומים: דוברות המשטרה)

המשטרה תבקש היום (שני) להאריך את מעצרו של בדואי בשנות ה-70 לחייו שחשוד באחריות לשוטטות עדר גמלים בכבישי הדרום, באופן המסכן חיי אדם.

אתמול בבוקר, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של המשטרה אודות עדר גמלים שנראה על כביש חצרים-באר שבע, הוקפצו למקום שוטרים ואנשי הסיירת הירוקה. בפעילות משותפת הם הצליחו להביא לתפיסתם של ששת הגמלים שהיו שם ולהעברתם לאחסנה בצפון.

תושב הפזורה הבואית החשוד באחריות לשוטטות הגמלים נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבאר שבע, בחשד שהעדר שייך לו ושהוא לא נקט באמצעי הזהירות המתבקשים על מנת למנוע מהגמלים לפסוע לאורך ציר הנסיעה ולסכן את משתמשי הדרך הרבים.

"בעלי החיים המתהלכים בקרבת צירי התנועה, ולעתים אף על נתיב הנסיעה, לא אחת מסכנים חיים. תאונות דרכים כאלו אף הסתיימו באופן טרגי מספר פעמים. משטרת ישראל פועלת כל העת יחד עם גופים נוספים באמצעות מבצעים יזומים ופעילות שוטפת במפגעים נקודתיים, על מנת למנוע את הסיכון ככל שניתן לציבור משתמשי הדרך", נמסר מדוברות משטרת דרום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר