קול שונה בליכוד

חוטובלי: "אם יתגלו דברים חמורים - לא אהיה חלק מאיזו מקהלה"

בעוד רובם ככולם של חברי הליכוד מתייצבים ללא פקפוק לצדו של ראש הממשלה נתניהו המתמודד עם שטף פרסומים על הסתבכויותיו, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי מגנה עליו אך מוסיפה הסתייגות (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חוטובלי ונתניהו (צילום ארכיון: ליטל פרי, לע״מ)

לאחר שכמעט כל בכירי הליכוד יצאו להגנתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע ההתפתחויות המשמעותיות בחקירות הפרשיות התלויות נגדו, ח"כ ציפי חוטובלי סגניתו במשרד החוץ, יוצאת להגנתו אך מוסיפה הסתייגות, כי אם אכן יתגלו עובדות חמורות שעל התנהלותו של נתניהו היא לא תהיה "חלק מאיזו מקהלה".

בראיון לחדשות 10 אמרה חוטובלי: "אם חלילה נתבדה ונגלה עובדות חמורות, אז אנחנו לא חלק מאיזו מקהלה. אני באמת מאמינה ביושרתו של נתניהו. לאורך שנים ארוכות הוא היה בן אדם שנהג בזהירות מופלגת".

חוטובלי בביקורת קשה על נתניהו, בעבר (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

עוד קודם, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הביע את תמיכתו בנתניהו ואמר כי יש לתת לו גיבוי "למרות המתקפה הפוליטית והתקשורתית נגדו. צריך לסמוך על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. רשויות החוק עושות עבודתן נאמנה".

כזכור, אתמול גם יריבו המר של נתניהו יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט הודיע כי הוא מגבה את ראש הממשלה, זאת מכיוון שמדינת ישראל זקוקה ליציבות: "לנתניהו עומדת חזקת החפות, אני מקווה שהחקירה תסתיים ללא כתב אישום. אנו מעניקים תמיכה לממשלה לאומית זו ומחויבים להמשך פעולתה. יש לי אמון מלא ברשויות אכיפת החוק וביועץ המשפטי לממשלה", אמר בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר