תיעוד דרמטי

כך נלכדה גרמניה בת 16 שהצטרפה לדאעש

תיעוד וידאו חדש שחורך בשעות האחרונות את הרשתות החברתיות, מציג את הרגע בו לכדו כוחות המפרץ במוסול את לינדה וונזל, צעירה גרמניה בת 16 שהצטרפה לדאעש. היא עתידה לעמוד לדין ובפני דרישה להטיל עליה עונש מוות בשל חברותה במדינה האיסלאמית (חדשות)

(מקור וידאו: פייסבוק)

תיעוד וידאו חדש שחורך בשעות האחרונות את הרשתות החברתיות, מציג את הרגע בו לכדו כוחות המפרץ במוסול את לינדה וונזל, צעירה גרמניה בת 16 שהצטרפה לדאעש ונמצאה בחודש יולי האחרון כשהיא מסתתרת בחורבות מוסול.

הנערה הגרמניה הצעירה נמצאה כשהיא פצועה, נושאת בידיה תינוק ומתחננת לעזרה. בראיון לתקשורת הגרמנית לאחר תפיסתה אמרה לינדה כי היא מצטערת על הצטרפותה לדאעש וכי היא רוצה לחזור הביתה. מי שצילם את לינדה בזמן לכידתה על ידי החיילים, הוא חייל עיראקי שהיה בכוח שלכד אותה.

היא הובלה לכלא מאולתר על ידי החיילים שחגגו את לכידתה. על פי הדיווחים השונים, לינדה שמוחזקת במעצר נחקרת בשורה של עבירות טרור, ויתכן אף שהתביעה תבקש להטיל עליה עונש מוות בשל חברותה במדינה האיסלאמית.

לינדה נולדה במזרח גרמניה והתאסלמה בגיל 15. לפני כשנה היא עזבה את בית הוריה והצטרפה לשורות דאעש לאחר שגוייסה על ידי פעילי הארגון באינטרנט.

היא טסה לאיסטנבול, הוברחה על ידי פעילי הארגון לעיראק, ובהמשך הגיעה למוסול, בה נהרגו עד כה עשרות אלפי מחבלי דאעש בניסיון להשיב את השליטה בעיר לידי המדינה האיסלאמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר