למעלה מ-10 מיליון

משפחות 3 הטובעים בכנרת הגישו תביעת פיצויים

התובעים כוללים בתביעה סעיף אובדן השתכרות של נחמן איטח, וחבריו איתמר ולירון במשך כ-50 שנות עבודה, ומשכך מוערך סכום התביעה על יותר מעשרה מיליון שקלים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אביו של נחמן איטח, בעת הלוויתו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כארבעה חודשים לאחר שנחמן איטח מביתר עילית, איתמר אוחנה מקרית שמונה ולירון כראדי מאור עקיבא טבעו למוות, תובעות משפחותיהם מגישות כעת תביעה פיצויים נגד משרד הפנים, המועצה אזורית גולן ואיגוד ערים כינרת, בסך מיליוני שקלים.

התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בנצרת, ומתואר בה לפי הפרסום ב'ידיעות אחרונות': "במהלך חול המועד פסח הגיעו שלושת הצעירים לבלות עם חבריהם בכינרת, מבלי שהיה כל קשר אישי או היכרות קודמת ביניהם. הם הגיעו לחוף לבנון מתוך ידיעה והבנה שמדובר בחוף מוכרז, שקיימים בו כל סידורי הבטיחות וכל השירותים הנדרשים בחוף רחצה. יצוין שתנאי מזג האוויר ביום הזה היו הפכפכים: בתחילה נראתה הכינרת רגועה, והרוחות שהחלו לנשוב פתאום, כשהמתרחצים כבר היו במים, סחפו בעוצמה את המתרחצים שנכנסו לכינרת, בעיקר כאלה שנכנסו עם מזרני ים או על גבי סירות גומי".

הטענות בגינן המשפחות תובעות פיצויים הן ש"הצעירים נכנסו למים כדי לשחות וליהנות, הם לא שתו משקאות אלכוהוליים, הם לא השתכרו קודם כניסתם למים וכל 'חטאם' הסתכם בכך שהם נכנסו למים — מבלי שאיש עצר בעדם! אף לא אחד מנציגי הנתבעים הזהיר את הצעירים שהימה מסוכנת במיוחד ביום זה, לא הוצבו שלטי אזהרה, ובאף שלב לא נאסרה כניסת מתרחצים למקום. הצעירים נהרו אל החוף, גדשו ומילאו אותו מעבר ליכולת הקיבול שלו, ואיש לא עצר בעדם. במקום שרר כאוס מוחלט שאיש מהנתבעים לא ניסה להשתלט עליו ולחסום את הכניסה למים".

ההלוויה המזעזעת (צילום: עפר מאיר, ynet)

מאחר שהתובעים כוללים בתביעה סעיף אובדן השתכרות של איטח, אוחנה וכראדי במשך כ-50 שנות עבודה, מוערך סכום התביעה על יותר מעשרה מיליון שקלים.

יצויין, כי כתב התביעה טרם הגיע לידיהם של פרקליטות מחוז צפון, איגוד ערים כינרת והמועצה האזורית גולן, ועל כן לא נמסרה מהם תגובה סדורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר