פרשת המעונות

דיווח: כתב אישום יוגש נגד שרה נתניהו

היועהמ"ש אביחי מנדלבליט צפוי להודיע בקרוב על הגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות - בכפוף לשימוע. פרקליטה: "מדובר בהאשמות שווא אבסורדיות" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שרה נתניהו, אמש (צילום: חיים צח, לע"מ, פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להודיע בקרוב על הגשת כתב אישם נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות - בכפוף לשימוע. החשד: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

החלטת מנדלבליט צפויה לאחר השלמת חקירה שנעשתה לנתניהו בשבוע שעבר וזאת לאור המלצת פרקליטות מחוז ירושלים להגיש כתב איושם נגדה.

כבר בשנה שעברה הודיעה המשטרה כי נמצאת תשתית ראייתית להגיש כתב אישום נגד נתניהו ושלושה עובדים במעון ראש הממשלה.

בין היתר עוסקת פרשת המעונות בהעסקת מטפלת לאביה המנוח של שרה נתניהו, שעל פי החשד את העלויות לכך הוציאה נתניהו מקופת המדינה. כמו כן, עוסקת החקירה בגלגול הוצאות פרטיות של משפחת ראש הממשלה וניפוח עלות הוצאות ארוחות בבית ראש הממשלה.

עו"ד יוסי כהן, פרליטה של שרה נתניהו, מסר בתגובה: "אם הפרסומים נכונים - מדובר בהאשמות שווא אבסורדיות. עד לאן מגיעה הרדיפה כנגד משפחת נתניהו? עד לכוס תה שהגישה עובדת הבית לאביה של הגברת נתניהו בן ה-97 שהתגורר בביתה על ערש דווי?".

ממשרד המשפטים נמסר: "בעקבות הפרסומים בעניין תיק המעונות נבקש להבהיר כי בשלב זה טרם התקבלה החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה בפרשה. כשתתקבל החלטה, לאחר ביצוע השלמות החקירה האחרונות שעליהן הורה היועץ, תפורסם הודעה מסודרת לציבור, כמקובל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר