לאחר לחצים

הזיץ החסידי: בביתר בוטל, אך באלעד יתקיים

לאחר שעיריית ביתר עילית, בלחץ של עסקנים, ביטלה את הזיץ של הזמר מוטי שטיינמץ, עיריית אלעד תקיים בשבוע הבא הופעה של שטיינמץ לבחורי הישיבות והאברכים בעיר (חרדים)

מוטי שטינמץ, ארכיון (צילום: יח"ץ)

עיריית אלעד הודיעה כי תערוך בשבוע הבא לבני הישיבות בעיר זיץ מיוחד בהשתתפותו של הזמר מוטי שטייניץ. ההודעה על קיומו של הזיץ התפרסמה בקרב התושבים באמצעות הקלטה בה נשמע ראש העיר ישראל פרוש כשהוא מזמין את בני הישיבות והאברכים לזיץ מיוחד "עם שעה של קורת רוח רוחנית ושבת אחים", כלשונו.

פרסום ההופעה בעיר אלעד מגיע בתזמון מעניין, שכן רק בתחילת השבוע הודיעה עיריית ביתר עילית על ביטול זיץ שהיה אמור להיערך עם הזמר מוטי שטיינמץ בעיר ביתר.

הזיץ בביתר עילית בוטל בעקבות הוראת רבני העיר שלא לקיים את האירוע - זאת למרות פרסום מכתב של משמרת הקודש והחינוך המבהיר כי ניתן לערוך הופעות ואירועים לגברים בלבד.

גורם בעיריית ביתר עילית אמר ל'כיכר השבת': "עבדנו רבות על האירוע, זה כואב מאוד לבטל ערב מושקע כזה, אבל כמי שאמונים על ציות לרבני העיר ולבית הדין, ברגע שבית הדין מתנגד - אין לנו שום מקום לשיקול דעת בעניין, ולמרות ביטול האירוע העירייה מספקת לתושבים שלל אירועי תרבות אחרים, הכוללים מופעי הצגות לבני נוער וילדים בביתר-לנד".

בעיריית אלעד מסרו בתגובה כי "לאירוע יש פיקוח ואישור של משמרת הקודש והחינוך". עוד מציינים בעיריית אלעד כי זו שנה שלישית ברציפות שהזיץ נערך בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר