העימות המתוקשר

מכון 'מולד' הגיש תביעה נגד יאיר נתניהו

אחרי המלחמה המתוקשרת הגיש היום מכון מולד המפעיל את דף הפייסבוק 'שישים ואחת' תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה שיצא חוצץ נגד הדף שתקף אותו (חדשות, בארץ)

יאיר נתניהו, ארכיון (צילום: Marc Israel Sellem)

מכון מולד שעמד במרכזו של פוסט שכתב בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיש היום (שלישי) תביעת דיבה נגד נתניהו הצעיר בסכום של 140,474 שקלים, בפוסט המדובר כינה יאיר נתניהו את המכון "גרורה של הקרן להשמדת ישראל".
בכתב התביעה נטען כי: "העובדות הנטענות בפרסומיו של הנתבע הן בבחינת שקר מוחלט. מדובר בהמצאות חולניות, שאינן אלא פרי דמיונו הקודח של הנתבע ואשר בינן לבין האמת אין כל קשר".

במכון טוענים לנזק אפשרי כתוצאה מכתיבת הפוסט ובכתב התביעה נכתב: "הפוטנציאל ההרסני של דברי הבלע של הנתבע כלפי התובעת, ברור לחלוטין – וזו בדיוק מטרתו של הנתבע, שאינו בוחל באמצעים כאמור. תביעה זו מוגשת איפוא, נוכח העובדה שהנתבע חצה את הגבולות המותרים בפרסומים כה זדוניים, כה כוזבים וכה בזויים, עד שאין מנוס מפנייה לבית המשפט הנכבד על מנת למצות עמו את הדין".

במכון מולד מבקשים מיאיר נתניהו לחזור בו (צילום: מתוך פייסבוק)

הפוסט של יאיר נתניהו בא בתגובה לפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק "61" שמתח ביקורת חריפה על בנו של ראש הממשלה תחת הכותרת "חמש עובדות על יאיר נתניהו הילד של כולנו", בתגובה פרסם נתניהו הבן, פוסט חריף בו כתב "מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים (והזרים) של המפעילים של הדף ההזוי הזה?".

עוד כתב יאיר נתניהו "אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות, כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים. ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם", נכתב בדף הפייסבוק.

הפוסט בעמוד הפייסבוק שעצבן את נתניהו (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

עמוד הפייסבוק "61, מתח ביקורת חריפה על אופן התנהלותו של יאיר נתניהו ונכתב בו: "יאיר, צעיר בן 25 שאינו עובד לפרנסתו ומתגורר בבית הוריו על חשבון משלם המסים, הוא זוכה לאבטחה אישית 24/7 פלוס רכב ממשלתי פלוס נהג. הכל כמובן, על חשבוננו. אגב, זו הפעם הראשונה שילדים של ראש ממשלה בישראל נהנים מאבטחה אישית צמודה אחרי גיל 18".

עו"ד יוסי כהן, בא כוחו של יאיר נתניהו, מסר בתגובה כי "גוף המתיימר להיות ליברלי ופלורליסטי, תחילה השמיץ את בנו של ראש הממשלה, וכעת פועל באמצעות תביעת השתקה כוחנית כדי למנוע ממנו את זכות התגובה". הוא הוסיף: "אנו נהדוף בקלות את התביעה ההזויה הזאת, וכמובן ננקוט בצעדים משפטיים מקבילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר