ישראלים: בואו לשפר את הסבאווי בניו יורק

משרד הכלכלה מעודד יזמים ישראלים לשפר את הרכבת התחתית בניו יורק. לרשות היזמים יעמדו תקציבים של מיליוני דולרים. היזם המוצלח יקבל מיליון דולר (חדשות, בעולם)

נח טוניק | כיכר השבת |
הרכבת התחתית בניו יורק (צילום: שאטרסטוק)

משרד הכלכלה והתעסוקה מעודד יזמים וחברות ישראליות לקחת חלק בתחרות לשיפור וחידוש הרכבת התחתית "הסאבווי" בניו יורק.

מערכת הרכבות בניו יורק ידועות באופיין המיושן ובפעילותן האיטית. העיר שהפכה עם השנים לסמל החדשנות הטכנולוגית תקועה כבר מעל 100 שנים עם אותה מערכת המערימה עליה קשיים ועומסים, מושל ניו יורק החליט להרים את הכפפה ומציע מליון דולר ליזם שיביא את הרעיון לשיפור מערך הרכבות, מלבד תקציב הענק שיקבל המבצע.

את הרעיון יזם המושל אנדו קומו לאחר שמאס בתפקוד הרכבות ובאלפי התלונות המגיעות לשולחנו מידי חודש, לדברי קומו השינוי שהוא רוצה להוביל יהיה בטיפול ושדרוג הקרונות, בניית מערכת טכנולוגית שתאפשר תקשורת טלפונית וגלישה לאורך כל פעילות הרכבת, לרבות במנהרות.

במסלול הקו ההמוני של מדינת ניו יורק ישנם 472 תחנות וכמידי יום עולים על הרכבת שישה מיליון בני אדם.

משרד הכלכלה ששמע על התחרות מאיץ בחברות ישראליות להגיש תכניות לשינוי פני הרכבת הניו יורקית. על פי דברי גורמים במשרד הכלכלה, חשוב שנציגות ישראלית תהווה חלק משינוי היסטורי שכזה, ולדבריהם הניסיון הישראלי בפיתוח וטכנולוגיה שם את היזמים הישראלים במקום טוב יותר על פני המתחרים מכל העולם.

לדברי הגורמים: "ההרשמה פתוחה רק עד סוף השבוע, עד ל-11 לחודש (אוגוסט). לצורך ההגשה הראשונית אין צורך במידע מסובך ושהנציגות של משרד הכלכלה והתעשייה בניו יורק גם תשמח לסייע בכל שיידרש".

אז למה אתם מחכים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר