אחרי 23 שנה

העורך הראשי יצחק קקון הודיע: אני עוזב את 'יום ליום'

במשך 23 שנה עבד יצחק קקון בעיתון 'יום ליום' - ביטאון ש"ס עד לא מכבר, כאשר בשנים האחרונות כיהן כעורכו הראשי אך הבוקר הוא מודיע - אני עוזב, זאת בצל שינויי הבעלות (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק קקון במעונו של הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן)

במשך 23 שנה ערך יצחק קקון את ביטאון ש"ס 'יום ליום', מאז היום בו הודיעה ש"ס על הקמת העיתון ועד לשבועות האחרונים כאשר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הכריז כי המפלגה עוזבת את 'יום ליום' בעקבות הבעלות החדשה של נעמה עידן, ויוצא לדרך עם עיתון חדש 'הדרך'.

קקון, כמו אחרים בעיתון, מודיע הבוקר (רביעי) כי החליט שלא להמשיך ולערוך את 'יום ליום', ולעזוב את תפקידו המרכזי בביטאון שהפך מבחינת בכירי ש"ס לכלי שעשוי לשמש נגדם.

עם זאת, קקון טרם החליט האם לעבור ולעבוד ב'הדרך', שכן את תפקיד העורך הראשי הוא כבר לא יקבל, תפקיד שהופקד בידו של אברהם דוב גרינובים.

קקון התייחס הבוקר לעזיבה מ'יום ליום' ואמר: "ב"יום ליום" גדלתי, מאז הקמתו בשנת 1993, ועד היום. עתה, דרכנו נפרדות. לאחר 23 שנות עבודה ביום ליום, אני מסיים את תפקידי אותו מילאתי באחריות למערכת".

"הדיווחים אותם דיווחנו היו לפעמים משמחים ולפעמים מלאי עצב וצער, אולם המאורע שלא אשכח לעולם היה אותו יום קשה, יום בו כתבנו ודמענו, ערכנו ובכינו – היום בו אבינו הגדול, רועה הדור, מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א, עלה בסערה השמימה לגנזי מרומים", אמר קקון.

לדבריו: "בכל הדרך הארוכה שעשיתי ב"יום ליום". עבדנו להביא עיתון טוב ואיכותי, ייחודי ומצוין, במעט הכלים שהיו ברשותנו".

"עם סיום תפקידי אבחן את המשך דרכי לעתיד", סיים קקון את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר