מיזם חדש

בקרוב: הטענת רב קו ב-2500 כספומטים ברחבי הארץ

שיפור השירות: בחלק גדול מהעמדות המוכרות של הכספומטים הפרטיים הממוקמים במרכולים ובקיוסקים, ניתן יהיה בקרוב להטעין את כרטיסי הרב קו של התחבורה הציבורית (תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תור ארוך להטענת רב קו בתחנה המרכזית (צילום ארכיון: גיל יוחנן, ynet)

בשבועות הקרובים צפויים כ-2500 כספומטים פרטיים הפרוסים בקיוסקים ובחנויות ברחבי ישראל להתחבר למערך הרב קו, כך שניתן יהיה לטעון דרכם את הכרטיסים.

לפי הפרסום בעיתון TheMarker, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה יזמה את המהלך בכדי שנוסעי האוטובוסים והרכבות יוכלו להטעין את כרטיס הרב קו שלהם במכונות אלו שבבעלות חברת כספיט.

הכספומט ייהפך בפועל לעמדת שירות לנוסעי התחבורה הציבורית, שתכלול את האפשרות להטעין בה את הרב קו בערך צבור ולרכוש מנויים דוגמת חופשי חודשי או חופשי יומי, והכל באמצעות תשלום בכרטיס אשראי או באפליקציית 'רב קו אונליין' שלאחריו יתוקף כרטיס הרב קו בכספומט כדי להשלים את ההטענה.

מעבר לבשורה שבהרחבת מספר עמדות השירות האוטומטיות הפועלות כיום לטובת משתמשי רב קו, בדגש במהלך חדש זה הוא בכך שבניגוד לעמלה בסך 4-8 ש"ח שנגבית בעת משיכת מזומנים ממכשירי הכספומט של 'כספיט', עבור הטענת רב קו דרכם לא תיגבה כל עמלה.

יצויין, כי המיזם כבר יצא לפועל בימים האחרונים כפיילוט (מהלך נסיוני) בעיר באר שבע, בה כבר ניתן כיום להטעין את כרטיסי הרב קו בלמעלה מ-100 כספומטים של החברה הפזורים ברחבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר