יזכה להמתקת העונש?

אלאור אזריה נכנס לכלא; עשרות תומכים עודדו: 'הוא גיבור'

החייל - לשעבר - המפורסם במדינה, שערעורו על הרשעתו בגין הריגת מחבל מנוטרל נדחה בשבוע שעבר, החל היום את ריצוי מאסרו בכלא 4 כששיירת תומכים אדוקים ליוותה אותו מהבית (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
היציאה מהבית וההגעה לכלא (צילום: חדשות 10, יוגב אטיאס ודניאל אליאור. תמונות: יריב כץ, יאיר שגיא, בראל אפרים ועמית מגל - ynet)

סמל במילואים אלאור אזריה התייצב הבוקר (רביעי) בכלא 4 לריצוי עונש המאסר בן השנה וחצי שנגזר עליו בגין הריגת המחבל המנוטרל בחברון, שתועדה והסעירה את המדינה.

בשבוע שעבר, כזכור, דחו חמשת שופטי בית הדין הצבאי לערעורים את ערעורו על עונש זה, ולאחר מספר ימי התלבטות החליט אזריה כי לא ימשיך בהליך ערעור נוסף לבית המשפט העליון, והודיע כי יפנה מתוך תא המאסר אל הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט בבקשה להמתקת עונשו.

את כניסתו של אזריה לכלא ליוו עשרות תומכים שהגיעו לבית המשפחה ברמלה וקראו "אם לא תחזירו את הילד נהפוך את המדינה", "אני אוהב את אלאור" ו"אלאור הוא גיבור". סנגורו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, התייצב הבוקר בפתח ביתו ואמר: "זהו יום עצוב למדינת ישראל ולצה"ל. מעולם לא נכנס לכלא במדינת ישראל אדם, כאשר 90 אחוז מהאוכלוסייה מצרה על כך".

הזמר אריאל זילבר הגיע אף הוא לבית המשפחה כדי להביע תמיכה באלאור ואמר: "בושה לעם שלנו. באתי לומר לאלאור לא להתייאש, לא לפחד ולהרים את הראש".

אזריה והכניסה לכלא הצבאי, הבוקר

בצה"ל מדגישים כי היחס לאזריה יהיה שווה באופן חד משמעי ביחס ליתר הכלואים, ובכלא 4 נערך אתמול דיון היערכות לקראת קליטתו של הכלוא המפורסם ביותר שהגיע לכלא הצבאי בשנים האחרונות.

עם כניסתו בשער הכלא הצבאי, נקלט היום אזריה על ידי מפקד פלוגת הקבלה, והחל לעבור הליך קליטה הכולל פתיחת תיק כלוא ידני וממוחשב, הפקיד ציוד אישי עמו הגיע וחתם על מדי ב' ועל פריטים אישיים.

לביקור משפחתי ראשון, למשך כחצי שעה כמקובל, צפוי אזריה לזכות החל מעשרה ימים לאחר קליטתו, ובהמשך אחת לשבועיים. לאחר ריצוי תקין של שליש מעונשו, הוא יזכה לצאת לחופשות קצרות בביתו, במידה שהתנהגותו תהיה טובה ובהתאם לרמת הסיכון ממנו שתיקבע בכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר