חגגה את יום הולדתה

נחנקה במסעדת בשרים: נחמה הולצמן ע"ה

גב' נחמה הולצמן מירושלים היא האישה שנחנקה אמש בעת שציינה עם בעלה את יום הולדתה ה-40, במסעדת הבשרים ליד בני ברק. הלוויתה התקיימה היום; הותירה 4 ילדים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הבילוי במסעדה הסתיים באסון: בירושלים נערכת כעת (רביעי) הלוויתה של נחמה הולצמן (40), שנפטרה אמש מחנק.

אתמול התארחה המנוחה בבני ברק, ולאחר מכן יצאה עם בעלה חיים למסעדת אל גאו'צו שעל גבול בני ברק-רמת גן, לציין את יום הולדתה ה-40 שחל היום. בעת אכילת הבשר היא חשה לפתע ברע, קמה ממקומה ולאחר זמן מה איבדה את הכרתה.

כוננית של מד"א שהיתה במקרה במסעדה החלה מיד במאמצים להחיותה, והפארמדיקים שהובהלו למקום הצליחו בעזרת ציוד מיוחד לשלוף חתיכת בשר מגרונה, שהתברר כי היא גרמה לה לחנק.

מאיר פרומוביץ', חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, תיאר: "כשהגעתי למקום סייעתי בפעולות ההחייאה, לאחר שאזרחים החלו בכך. תוך כדי פעולות ההחייאה בסיוע מתנדבים נוספים הצלחנו לשחרר את חתיכת הבשר".

גב' הולצמן פונתה כשהיא במצב אנוש לבית החולים שיבא, שם הרופאים נלחמו על חייה, אך למרבה הצער המאמצים לא צלחו והבוקר נודע כי נקבע מותה.

בשעות הצהריים התקיימה הלוויתה של נחמה ע"ה, שהותירה אחריה את בעלה חיים ואת ארבעת בנותיה. לבני הזוג שלוש ילדות ולנחמה ישנה עוד בת מנישואיה הקודמים.

חיים הולצמן על אשתו שנפטרה: "סבלה המון" (מתוך ynet)

בעלה חיים ספד לה בדמעות: "היא הייתה אישה טובה, בעלת חסד גדול, שסבלה הרבה בחיים שלה. הייסורים שלה הגיעו אתמול בלילה לסופם. אנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שיעזור לנו".

אתמול כאמור ציינה נחמה את יום הולדתה ה-40 שחל היום, ה-9 באוגוסט, והאלמן הטרי הסביר בראיון ל-ynet: "למרות שיום ההולדת שלה לפי התאריך העברי חל בעוד כמה ימים, בהמשך חודש אב, היום חל יום ההולדת הלועזי שלה. זאת טרגדיה, אנחנו מרוסקים, ויחד עם זאת מאמינים שכל מה שקרה - ה' בחר לעשות. אנחנו נהיה חזקים ומלאי אמונה".

מסעדת אל גאוצ'ו (צילום: מוטי קמחי, ynet)

אלעזר שלומי, מנהל מסעדת אל גאו'צו, תיאר היום ל'וואלה! NEWS': "ראינו לקוחה שפשוט באמצע הסעודה התמוטטה בכיסא שעליו ישבה. פתאום היא נחנקת ומיד מאבדת את הכרתה. נסעתי איתם לבית החולים והייתי לצד בני המשפחה. זו הייתה טראומה גדולה למשפחה ולעובדי המסעדה. אנחנו כואבים עם המשפחה ומשתתפים בצערם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר