סגן ראש העיר החשוד ברצח שוחרר למעצר בית

בית המשפט הורה היום על שחרורו לעצר בית של סגן ראש העיר הצפונית שנעצר בשבוע שעבר לאחר שנחשד במעורבות ברצח שאירע לפני 18 שנה ליד אור עקיבא (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סגן ראש העיר הצפונית, שנעצר ביום שלישי בשבוע שעבר בחשד למעורבות ברצח שאירע לפני 18 שנה, שוחרר היום (רביעי) למעצר בית למשך עשרה ימים. העבריין אסי אבוטבול שנעצר אף הוא במסגרת הפרשה, נותר עדיין במעצר לאחר שמוקדם יותר השבוע התיר בית המשפט להאריכו מעבר ל-75 הימים שבהם הוא מוחזק.

עו"ד שי לוי המייצג את סגן ראש העיר טען כי מעצם שחרור החשוד לביתו, הופרך החשד שיוחס לו. "הדברים מדברים בעד עצמם", אמר. "אלו שהחלו בגיהוץ החליפות על מנת שיוכלו להחליף את מרשי בתפקידו הציבורי יכולים להחזיר אותם אל ארון הבגדים".

כזכור, סגן ראש העיר נעצר במסגרת חקירת הרצח של ארתור רוזן, שאותה מנהלת יחידת להב 433. במסגרת הפרשה נעצרו חשודים נוספים, בהם כאמור, גם העבריין אסי אבוטבול.

במהלך הדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרו של סגן ראש העיר החשוד בשבוע שעבר, אמר השופט כי לאחרונה בוצעו פעולות חקירה שביססו את החשדות נגדו, אך סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. "יש תשתית ראייתית הקושרת את החשוד למעשה", אמר.

גופתו של רוזן, שנרצח ב-1999, נמצאה מוטלת בשולי כביש החוף, בסמוך לאור עקיבא. בתחילה, היה חשד שרוזן נהרג במהלך תאונת דרכים. עם זאת, בעקבות ממצאים שונים שאותרו, עלה החשד כי הקורבן נרצח.

המשטרה לא הצליחה להתקדם בחקירת התיק בשנים שחלפו מאז, עד שבתחילת הקיץ האחרון מידע שסיפק עד המדינה בפרשת הרצח של עו"ד יורם חכם הוביל את חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) לחיפה, לפתוח מחדש את התיק.

לחוקרים היה חשוב להפתיע את סגן ראש העירייה וכשנחת בנתב"ג המתינו לו בלשי המשטרה שמיהרו להוביל אותו לחקירה אינטנסיבית. בחקירתו הכחיש החשוד כל הכרות עם כלל המעורבים והחשודים, מאבוטבול ועד לקורבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר