טבח משפחת סלומון

צל"ש לחייל שנטרל את המחבל בחלמיש

לוחם יחידת עוקץ שירה ונטרל את המחבל בבית משפחת סולומון ביישוב חלמיש יקבל צל"ש על מעשיו. אביו יקבל תעודת הערכה על סיועו למלאכת נטרול המחבל (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הלוחם משחזר את הירי (צילום: דובר צה"ל)

מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, אישר הענקת ציון לשבח מטעם מפקד אוגדת איו"ש לסמ"ר ע', לוחם ביחידת עוקץ, על פעילותו לנטרול המחבל ביישוב חלמיש בליל שבת, 21 יולי 2017.

האלוף אישר את הענקת הצל"ש לאחר ששמע את המלצתה של הוועדה הפיקודית בראשות אל״ם עופר הינדי.

כזכור, בליל שבת, 21 ליולי 2017, חדר מחבל ליישוב חלמיש, נכנס לבית משפחת סלומון, דקר ורצח את שלושת בני המשפחה יוסי, אלעד וחיה סלומון הי"ד, ופצע את אם המשפחה, טובה סלומון.

במקביל לרצח שמעו השכנים צעקות מכיוון בית המשפחה. סמ״ר ע' , לוחם ביחידת עוקץ, לקח את אקדחו ורץ עם אביו לנקודה. ע׳ שזיהה את המחבל נאבק במטבח עם יוסי סלומון הי"ד, ביצע ירי של כדור בודד מחוץ לבית, דרך החלון, לעבר המחבל ונטרל אותו.

ע' ואביו, שמעון מעוז, נכנסו לבית, זיהו את המחבל המנוטרל, הזעיקו את כוחות הביטחון והמשיכו בטיהור הבית.

ציון לשבח מטעם מפקד אוגדת איו״ש יוענק לסמ״ר ע׳ על גילויי קור רוח, חתירה למגע ודבקות במשימה בנטרול המחבל תוך גילוי אומץ לב ושיקול דעת שהובילו למניעת אסון כבד יותר.

בנוסף, תוענק תעודת הערכה מטעם מפקד הפיקוד למר שמעון מעוז על גילויי אומץ לב, חתירה למגע ואזרחות למופת בהשתתפות בנטרול המחבל ומניעת אסון כבד יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר