ארה"ב: "פעולות פיוניאג - יובילו להשמדתה"

הטון בין ארה"ב לצפון קוריאה עולה מדרגה. שר ההגנה האמריקני מצטרף לאיומיו של הנשיא טראמפ ואומר כי קוריאה הצפונית תושמד אם תמשיך בפעולותיה (חדשות, בעולם)

המנהיג הקוראני ליד טיל בליסטי (צילום: סוכנות הידיעות של צפון קוריאה )

שר ההגנה של ארצות הברית ג'ים מאטיס מצטרף הערב (רביעי) לרטוריקה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נגד צפון קוריאה. מאטיס אמר כי "על צפון קוריאה להפסיק לבצע כל פעולה שתוביל לקץ משטרה ולהשמדת אנשיה".

מאטיס אמר עוד כי על צפון קוריאה להפסיק לבודד את עצמה ולסיים מיד את המירוץ שלה להתחמשות גרעינית. הוא הוסיף וקרא לקים ג'ונג און "להקשיב לאמירות שהגיעו ממועצת הביטחון". היום אמר מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כי הוא מוטרד מאד מההתפתחויות בחצי האי הקוריאני.

העימות המטריד בין ארצות הברית לצפון קוריאה החריף השבוע עם הודעת הצפון על כך שהצליחה לייצר ראשי נפץ מוקטנים המיועדים להרכבה על טילים בליסטיים, בתגובה אמר הנשיא טראמפ כי הקוריאנים "ייענו באש ובזעם שהעולם לא ראה מעודו".

ביממה האחרונה הטון בין הצדדים החריף כשהצבא הצפון קוריאני הודיע כי יתקוף את הטריטוריה האמריקאית גואם ויהפוך את ארצות הברית לזירה של מלחמה גרעינית.

בתגובה צייץ היום בצהרים הנשיא טראמפ בטוויטר וכתב "ההוראה הראשונה שלי כנשיא הייתה לחדש ולעדכן את מאגר הנשק הגרעיני שלנו. כעת הוא חזק ועצמתי בהרבה משהיה אי פעם. אני מקווה שלעולם לא נצטרך להשתמש בכוח הזה, אבל לא יהיה לעולם רגע שבו לא נהיה המדינה החזקה ביותר בעולם!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר