הפחיות הישראליות יהפכו לרכבים בקוריאה

תאגיד 'אסופתא' חתם על הסכם עם חברת מחזור בינלאומית, ולפיו פחיות השתייה שייאספו בישראל יועברו לתעשיית הרכב בדרום קוריאה (רכב)

הפחיות הממוחזרות (צילום: רועי שטיינמץ ynet)

תאגיד המחזור "אסופתא" חתם על הסכם עם חברת המחזור הבינלאומית Novelis, במסגרתו ישלחו פחיות השתייה הנאספות בישראל אל דרום קוריאה שם ישמשו את תעשיית הרכב המקומית המייצאת כלי רכב לכל העולם. בנוסף, ישמשו הפחיות את תעשיית האלקטרוניקה. הכנסות החברה בדרום קוריאה מסתכמות ב-11.1 מיליארד דולר בשנה והחברה מחזיקה ביותר מ-11 אלף עובדים ברחבי העולם.

מחזור הפחיות (צילום: אסופתא)

בין לקוחותיה נמנים חברות גדולות המייצרות כלי רכב דוגמת פורד, יגואר ולנד רובר. ואף ענקית הטכנולוגיה 'סמסונג'. בסיס החברה כיום בארצות הברית אך היא פעלת בכמה מדינות בעולם, הפחיות שנאספות מישראל יועברו למפעלי החברה בדרום קוריאה.

מההסכם עולה כי החברה הישראלית 'אסופתא' העוסקת באיסוף פחיות שתייה תמכור לדרום קוריאה את מכלי המשקה מאלומיניום כשהם כבר נקיים וכבושים.

הערכה היא כי היקף העסקה עומד על כשני מיליון שקלים בשנה. תאגיד 'אסופתא' הישראלי הוקם בשנת 2002 עם כניסתו לתוקף של חוק הפיקדון לתאגיד 60 תחנות איסוף ברחבי הארץ ולמעלה מ-30 כלי רכב לאיסוף הפחיות שמשנעים את המכלים הממוחזרים לאתר החברה בצפון הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר