'פלאריום' נמכרת

אקזיט ישראלי ענק בשווי חצי מיליארד דולר

חברת הגיימינג הישראלית הגדולה ביותר 'פלאריום' נמכרה בחצי מיליארד דולר לחברה אוסטרלית. פלאריום מעסיקה כיום 1200 עובדים והיא תמשיך לפעול כרגיל מהרצליה (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מייסדי פאלריום (צילום: עמית שעל)

אקזיט ענק ישראלי נוסף: חברת הגיימינג הישראלית פלאריום נרכשה בחצי מיליארד דולר על ידי חברת Aristocrat Leisure האוסטרלית. פלאריום שמעסיקה כיום כ-1,200 עובדים היא בעלת המותג המצליח War of Clans משחק אסטרטגיה שיתופי בו משחקים מיליונים ברחבי העולם.

גבי שלאל, מייסד החברה, אמר הבוקר (חמישי) ל"כלכליסט": "אנו מאוד שמח לחברה וגאה מאוד בהצלחה ומקווה שנמשיך לעשות את התהליך ולגדול איתה. אנחנו מנסים לבנות חברה טובה וחברת משחקים גדולה ולא משנה מה הדרך שנבצע את זה אם בהנפקה או בחיבור לחברה גדולה" שלאל הוסיף כי, "שום דבר בפעילות החברה לא ישתנה אנחנו נמשיך לנהל את החברה ולהוביל אותה הכל עסקים כרגיל. אנחנו בשלב שבו אנחנו מלאי מוטיבציה בעתיד נראה שיש לנו עוד ז'אנרים ועוד משחקים מעניינים להציע יש לנו מלאי רב ואנחנו לומדים כל יום ומתחזקים כל יום".

"אנחנו נתמקד בבניית העתיד ומאוד נרגשים לבנות דברים גדולים יותר. אנחנו רחוקים מאוד מלהגשים את החלום של בניית המשחקים שאנחנו יודעים לעשות בתחום משחקי הקז'ואל והאסטרטגיה", המשיך שלאל.

החברה מציעה שורה של משחקי אסטרטגיה חברתיים שמכניסים סכומי עתק כאשר השחקנים משלמים כדי לקבל שדרוגים שיקלו עליהם את התחרות מול השחקנים האחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר