מהגר אלג'יראי

זה המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בצרפת

כלי התקשורת בצרפת טוענים כי זה המחבל שביצע אתמול את פיגוע הדריסה בו נפצעו שישה חיילים צרפתיים. המחבל, מהגר אליג'ראי חוקי בעל עבר פלילי אך לא לאומני (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בן אל-עטרש (צילום: מתוך ynet)

יממה לאחר הפיגוע בצרפת כלי התקשורת במדינה מדווחים כי המחבל שביצע אתמול את פיגוע הדריסה ליד פריז ופצע שישה חיילים צרפתים הוא חמו בן אל-עטרש, אלג'יראי בן 37 שחי בצרפת באופן חוקי. הוא היה מוכר למשטרה מפשעים קטנים יחסית, אך מעולם לא הורשע בעבירה בבית המשפט.

בן אל-עטרש לא היה מוכר למשטרה כבעל דעות קיצוניות ואיסלאמיסטיות. דודו סיפר כי המחבל עבד כנהג ברשת המוניות "אובר" וכנהג משלוחים.

בן אל-עטרש, המחזיק גם בשם המו באשיר, גר בבזונס, פרבר של פריז. בלילה האחרון ערכה משטרת צרפת חיפוש בבניין בפרבר הזה.

המחבל בן ה-37 נלכד אתמול בכביש בצפון צרפת אחרי שמכונית ה-BMW שבה דרס את החיילים זוהתה בדרך לעיר קאלה והמשטרה פתחה לעברו לאש. הירי לעברו החל אחרי שעשה תנועה כאילו הוא עומד לשלוף נשק. לא ברור אם הוא אכן היה חמוש. במהלך לכידתו נפצע שוטר צרפתי מכדור תועה. המחבל עצמו נורה חמש פעמים, וכעת הוא מאושפז תחת אבטחה בבית חולים.

תפיסת הדורס התאפשרה כששוטר מתחיל ראה בכביש בצפון צפרת מכונית נוסעת במהירות גבוהה בכביש ועליה סימני חבלה. הוא רשם את מספר הרישוי שלה והעביר אותו למשטרה.

פיגוע הדריסה אירע אתמול בסביבות 8:00 בבוקר שעון צרפת: המחבל הציב את מכונית ה-BMW במצב היכון ליד בסיס צבאי בלוולואה פרה, פרבר של פריז, וכשחיילים יצאו לסיור שגרתי הוא נסע לעברם ודרס שישה. שלושה נפצעו קשה ושלושה נפצעו קל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר