מתיחה פוליטית

כש"אהוד ברק" שוחח עם אמנון אברמוביץ • צפו

הסטנדאפיסט יוסי וידר התקשר לפרשן אמנון אברמוביץ' כשהוא מחקה בקולו את אהוד ברק ושוחח עמו בין היתר על הפלת שלטונו של נתניהו, והרשת סוערת וגועשת (ברנז'ה)

(מתוך הפייסבוק של יוסי וידר)

הסטנדאפיסט יוסי וידר התקשר לפרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ' כשהוא מחקה בקול את אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר. השיחה בין השניים, אותה העלה וידר לעמוד הפייסבוק שלו, עוררה סערה גדולה ברשת.

בפתח השיחה, שואל אמנון אברמוביץ', את "ברק": "מאיפה אתה מדבר?", וזה השיב כי הוא מדבר מחו"ל. "רציתי לשאול מה קורה שם עם כבל, הוא מתמודד?", שאל וידר ואברמוביץ' תהה: "למה הוא מטריד אותך?".

וידר השיב כי "אני שוקל לרוץ", והוסיף, "כמובן שאתה תקבל את זכות הראשונים".

אברמוביץ': "מתי אתה חוזר ארצה?", וידר: "אני חוזר ביום ראשון, אתה רוצה להיפגש?". אברמוביץ': "קודם כל אני אנסח את הידיעה ואז אניח אותה במקום בולט בתקשורת הישראלית, אז בוא נדבר ביום ראשון".

בשלב זה שואל וידר מה קורה עם חקירת ביבי. "זה לא מתפתח לשום דבר?", ואברמוביץ' משיב: "אני לא בטוח, יש איזה פנצ'ר עם מילצ'ן", והסביר כי "הוא קצת ריכך את עדותו הראשונה וביצע איזה רבע סיבוב פרסה, אבל במשטרה משוכנעים שיש פה תיק".

לאחר מכן אומר וידר: "דיברנו כבר בעבר שצריכים לשים סוף לשלטון המוזר הזה של בנימין נתניהו למען מדינת ישראל, חייבים להעיף אותו ואתה הסכמת איתי".

אברמוביץ': "על זה אין ויכוח. אני גם חושב שיש לך אשמה תורמת לקיומו של ביבי".

וידר: "שמע, אמנון שאתה בזמנו דיברת איתי, שהיית במוסקבה נדמה לי, דיברנו רציתי להזמין אותך לכנס מתנגדי ביבי אצלי בבית ולא המשכתי עם זה", לאחר מכן שאל: "אתה תעזור לי?" ואברמוביץ' משיב: "בוא נדבר, בוא נראה מה אפשר לעשות עם קליינט קשה כמוך".

וידר: "אני יש לי תחושה שאתה רוצה לעזור לי", אברמוביץ': "תראה, נוני מוזס אמר לביבי: 'כל מה שאברמוביץ' רוצה שברק יחזור', אני יכול לשבור אבחנה כזו?".

וידר: "בסופו של דבר הדבר הנכון שכולנו נתגייס ונעיף אותו כי זהו זה מספיק", אברמוביץ': "כן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר לשתף את המתיחה וכתב: "תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז. הצצה נדירה".

כתב חדשות 2, עמית סגל, יצא להגנת אברמוביץ' וצייץ: "אמנון אברמוביץ' יוצא פשוט נהדר מהשיחה עם פייק-אהוד-ברק לא פחות". והסביר: "בשביל לשכנע את ברק לתת לי ראשון את סיפור חזרתו לפוליטיקה הייתי גם צועק בשיחה הו הא מי זה בא ראש הממשלה הבא".

העיתונאי מנדי גרוזמן צייץ: "ממש ככה. לא מבין מה רוצים ממנו. התחמק יפה. זה שאמר שהוא מסכים שנתניהו צריך ללכת זה לא משהו שלא ידענו, וזכותו".

סיון רהב מאיר צייצה: "לדעתי מהרגע הראשון הוא די תוהה אם זה ברק וחותר כל הזמן לפגישה".

אמנון אברמוביץ' הגיב לפרסום בשיחה עם סיון רהב מאיר בחדשות 2 ואמר: "ידעתי שהוקלטתי. מכיר את יוסי החקיין. עצרתי אותו באמצע ואמרתי: יוסי בוא נתחיל שוב. ההקלטה ערוכה לגמרי".

לאתר 'וואלה' הוא הוסיף כי "יוסי וידר הוא בחור חביב וחקיין מעולה. הוא כבר תרגל אותי בעבר כשהתחזה לרב. הפעם מדובר בקטע ערוך - מכיוון שזיהיתי מיד שמדובר בחקיינית".

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר