"גרימת חבלה חמורה"

כתב אישום: כך השליכה האמא את תינוקה מהרכב

הפרקליטות הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי באר שבע נגד תושבת העיר, שהשליכה ממכונית נוסעת את בנה התינוק בן החודשיים לאחר שלטענתה שמעה קולות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי באר שבע נגד תושבת העיר, בת 37, שהשליכה ממכונית נוסעת את בנה התינוק בן החודשיים. היא מואשמת בעבירה של גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

לפי כתב האישום, האישה נסעה ברכב שבו נהג אחיה לעבר באר שבע, כשתינוקה יושב במושב בטיחות, בתה בת השנה במושב האחורי ובנה בן השלוש לידה. כשאחיה התקרב לכניסה הצפונית לבאר שבע, במהירות של כ-80 קמ"ש, הנאשמת הרימה את התינוק בידיה והשליכה אותו אל מחוץ לרכב, תוך שהיא אומרת "איזו אימא רעה אני".

אחיה, שהבחין במעשיה, יצא אל הכביש וסימן לכלי הרכב הנוסעים לעצור, והרים את התינוק כשהוא פצוע ומדמם בראשו ובגפיו ובוכה. הוא נסע מיד לבית החולים סורוקה, שם אושפז במחלקה לטיפול נמרץ במצב בינוני.

הנאשמת הודתה במיוחס לה בחקירתה וטענה כי שמעה קולות בראשה המורים לה להשליך את בנה. הפרקליטות הגישה בקשה למעצרה עד תום ההליכים.

לאור התנהגותה המוזרה במהלך האירוע ולאחריו, נשלחה לבדיקה על ידי הפסיכיאטר המחוזי אשר קבע כי ישנו צורך דחוף באשפוזה להסתכלות מקיפה במחלקה הפסיכיאטרית.

בדיונים להארכת מעצרה בבית משפט השלום בעיר ייחסה לה המשטרה חשד לניסיון רצח. סניגורה, עו"ד ינון היימן, פסיכולוג בהכשרתו, אמר כי סיפרה על דחף שאינו בר כיבוש לזרוק את התינוק.

מבית החולים 'סורוקה' בו אושפז התינוק נמסר כבר בסוף השבוע שעבר כי מצבו של התינוק השתפר מעט, הוא במצב יציב ובהכרה. אביו שוהה לצדו במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר