"אפליקציית השנאה" חשפה מה האמריקנים ממש לא אוהבים

ספינר, שינה בחלון פתוח וחטיפי מאנצ' - אלו חלק משנאות האמריקנים, שנחשפו באפליקציה שמבוססת על שנאה משותפת בין בני אדם שאינם מכירים האחד את השני (MEN)

נח טוניק | כיכר השבת |
צילום באמצע מופע. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אנחנו רגילים לפתח שיחות עם אנשים זרים סביב דברים המשותפים בינינו, דוגמת תחביבים מסוימים או מאכלים מועדפים עלינו ועל ברי השיח האקראיים שלנו. אך ישנם אנשים שפחות ברור להם מה הם אוהבים ויותר ברור להם מה הם שונאים.

אפליקציה חדשה מציעה למצוא דרכה את האנשים ששונאים בדיוק את הדברים שגם אתם שונאים ולנהל סביבם דיונים. בארה"ב גילו את הפוטנציאל הטמון באפשרות לבדוק מהם הדברים שאנשים לא סובלים, ועל פי תגובות של משתמשי האפליקציה קבעו מה הדבר השנוא ביותר בכל מדינה ומדינה ברחבי המעצמה.

מפת השנאה של ארצות הברית, מתחילים:

בקליפורניה, מסתבר, פחות התחברו ללהיט הספינר ששיגע את העולם עד לא מזמן, ודירגו אותו כדבר השנוא ביותר. בטקסס אוהבים לישון ( - הימור שלנו. הם לא נשאלו מה הם אוהבים...) אך לא אוהבים לישון עם חלון פתוח. ה"טיימס סקוור", אתר התיירות המוכר ביותר בניו יורק, דורג על ידי תושבי העיר כשנוא ביותר. ירי בתוך הנגמ"ש...

לשתות בירה לבד זה לא הכי כיף אך מסתבר שתושבי מינסוטה ממש סובלים כשהם נקלעים למצב כזה. בלואיזיאנה פחות חמור לשתות לבד, כי הדבר ששם הכי לא סובלים הוא לשמש כנהג תורן, זה שלא שותה. בצפון דקוטה לא סובלים אנשים שמנשנשים חטיפים (מאנצ') יחד עם אלכוהול.

חשבתם שאתם השונאים הגדולים של חדרי הכושר? במונטנה הם נחשבים ממש לעונש. אם אתם טסים להופעה של פריד בהוואי כדאי שלא תצלמו אותה, מאחר ושם לא מכילים את התופעה. חובבי הגרפיטי יצטערו לשמוע כי באלסקה אומנות הציור הזו מאוסה ביותר.

גרפיטי. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

במחוז קולומביה בה שוכנת וושינגטון שונאים את האנשים שסבורים שלכל אדם יש נפש תאומה, בדרום קרולינה האדם השנוא ביותר הוא המדליף הנודע אדוארד סאודן שנולד בצפון קרולינה. באוהיו, הנחשבת כאחת מהמדינות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר על נשיאות ארה"ב, שונאים עניבות. בנבדה, ששיגרה את ששת האלקטורים שלה למועמדת הילרי קלינטון, חזרו בהם והצהירו שפמיניזם היא התפיסה שהם שונאים בכל הכוח.

אוהבים ללקט עשבים ירקות ופירות? בטנסי ממש לא יאהבו אתכם. אם אתם צמחוניים אתם פחות רצויים באלבמה, ואם אתם ממש אוהבים טונה כדאי שתקחו בחשבון שבג'ורג'יה ממש שונאים אתכם.

הדבר שהכי מפריע לתושבי אילינוי הוא נשנוש של אצבעות גבינה, ובווירג'יניה ממש שונאים את האנשים שמזמינים פיצה וסופגים את השמן שעליה עם מפית. מוצרים ללא גלוטן שנואים במיוחד על תושבי בוויומינג, כך שלחולי ציליאק אין לקוות לאהדה מהתושבים שם.

פיצה נוטפת שומן. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תור, הדבר הזה שכל כך שונאים בארץ, נמצא ראשון במדד השנאה של ורמונט. אם אתם אוהבים לעבוד בניקיון ואוהבים להיות חריגים תשקלו מעבר לארקנסו, ואם אתם אוהבים ניקיון ורוצים להרגיש כמו כולם תקפצו למדינה ששונאת חול - אריזונה.

אם אלו הדברים שהם שונאים ואת שאר הדברים הם אוהבים, המצב בארה"ב ממש טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר