ההופעה הגדולה של הקיץ: שוואקי וישי ריבו באשקלון

גולת הכותרת של אירועי הקיץ באשקלון היא ללא ספק המופע הענק של גדול הזמר החסידי עולמי יעקב שוואקי שיגיע לאמפי פארק אשקלון שהוא הגדול ביותר בארץ ומכיל שמונת אלפים מקומות. יצויין כי זו הפעם הראשונה שנערך מופע באמפי פארק למגזר החרדי, שם גם יופיע לצידו של שוואקי הזמר ישי ריבו (תיירות, שיווקי)

ההופעה הגדולה של הקיץ. שוואקי באשקלון (צילום: יחצ)

אירועי הקיץ בכל הארץ תמיד היו סיבה למשיכה של תושבים מעיר לעיר, היכן שהיו מופעים איכותיים תמיד החרדים הגיעו גם מרחוק ונהנו.

בעיר אשקלון, עם כניסתו של חבר מועצת העיר מר חי דהרי לתפקיד המשנה לראש העיר וממונה על אירועים מטעם התרבות התורנית החל שינוי מבורך בעיר בכל הנוגע לאירועים ותרבות פנאי ולגזר הדתי והחרדי, במהלך תקופת בין הזמנים הנוכחית הופצצה העיר בשלל אירועים ואטרקציות לכל סוגי הזרמים ביהדות - החרדים, הדתיים המסורתיים והכיפות הסרוגות.

המשנה לראש העיר. חי דהרי. שינוי באירועים ופנאי למגזר הדתי והחרדי בעיר. צילום: יחצ

גולת הכותרת של אירועי הקיץ באשקלון היא ללא ספק המופע הענק של גדול הזמר החסידי עולמי יעקב שוואקי שיגיע לאמפי פארק אשקלון שהוא הגדול ביותר בארץ ומכיל שמונת אלפים מקומות. יצויין כי זו הפעם הראשונה שנערך מופע באמפי פארק למגזר החרדי, שם גם יופיע לצידו של שוואקי הזמר ישי ריבו.

ראש עיריית אשקלון. תומר גלאם. צילום: יחצ
ינחה את הערב. יוסי לחיאני. צילום: יחצ

האירוע ייערך ביום רביעי כ"ד אב, 16.8 בשעה 20:00 | בהנחייתו של איש יחסי הציבור יוסי לחיאני, במעמד ראש העיר מר תומר גלאם שחרט על דגלו את העשייה למען כל תושבי העיר מכל המגזרים ובהחלט עומד בדבריו. כמו כן יכבד את המעמד ראש מוסדות יצחק ירנן הרב יצחק ברדא. האירוע ייערך בשיתוף רדיו קול ברמה.

ממפיקי האירוע נמסר כי עד כה נמכרו מעל 4000 כרטיסים לתושבי אשקלון וערי הדרום הסובבים לה.

יופיע עם שוואקי. ישי ריבו. צילום: שלומי פינטו

אחד הדברים הבולטים במופע זה הוא המחיר המוזל במיוחד אותו ישלמו באי האירוע - 20 ש"ח בלבד לתושב אשקלון לעומת 50 ש"ח בלבד לתושב חוץ, מה שבאירועים חופפים יידרשו המשתתפים לשלם מעל 100 ש"ח לכרטיס!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר