המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

חלק גדול מהערבים בעלי תעודת זהות ישראלית כחולה, קשים יותר מהפלסטינים שסביב ובתוך ישראל. הם עושים מאות ומיליוני שקלים ממכירת נשק ותחמושת לפלסטינים (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, בורא השמיים והארץ, בחר בעם היהודי לטהר את עצמו, לקדש את עצמו ולהחזיר את כל העולם הזה בתשובה. גויים שרוצים להתגייר - יתגיירו ללא אינטרס, יתגיירו מאהבתם לקדוש-ברוך-הוא.

הקדוש-ברוך-הוא הולך לחזֵק עוד את פעילות איתני הטבע בעולם: בוץ כבד, מפולות, רעידות אדמה, בניינים יִבלעו באדמה, ימשיכו להיות שריפות בבניינים, יהיה צונאמי, השיטפונות יימשכו, התפרצויות הרי געש, רוחות קשות ועזות, סיבוכים בין מטוסים ובין אוניות, הכל - כדי להזהיר את כל הגויים בעולם: 'אל תיגעו לי בעם היהודי הנבחר שבחרתי בו, וכדאי לכם לשמוע בקול העם היהודי שגר בארץ ישראל!'.

הקדוש-ברוך-הוא מתחנן, הקדוש-ברוך-הוא מתחנן לבנות ישראל ובני ישראל שלא להתבולל בגויים! בורא עולם מתרגז מאוד שהורסים לו את העם הנבחר, זה מזכיר לו את הנחש הקדמוני, את זימת הנחש שפגע בחווה. יהודים ויהודיות שחיים עם גויים, נשמתם פורחת והם הופכים לגויים, צריך להפסיק את ההתבוללות ונדרשות שבע שנים של תפילות כדי שתחזור נשמתם. הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים: מטרתם של הגויים להרוס את העם הנבחר, אותו אוהב הקדוש-ברוך-הוא יותר מהכל. הגויים מטרתם לטמא את בנות ישראל ח"ו ולהשחית את עם ישראל כמו שהיה בעצת בלעם בשיטים. כל אמא וכל אבא צריכים להסביר לבניהם ובנותיהם שאנחנו עם נבחר, ואחרי חורבן בית ראשון ובית שני שמרנו על הדת והקדושה בכל הקהילות בעולם כדי לא להתבולל. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'זו בקשתי, זה העיקר שבעיקרים - לא להתבולל בגויים'! הקדוש-ברוך-הוא רוצה את ילדיו היהודים אליו, לא רוצה אותם בערבוביה. העם היהודי הוא עם נבחר, לבן ונקי מרבב. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'אם הייתי רוצה שהעולם יהיה בערבוביה ומסובך כולו, בלי היהודים שבחרתי בהם, הייתי עושה אותו כך. אבל אני, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, בחרתי ביהודים מכל עם ולשון על פני כדור הארץ, שיהיו לי לעם! אז בבקשה מכם יהודים יקרים, לא להתבולל בגויים! יהודים שחיים עם גויים – צריכים להיפרד מהם, אלא אם כן יגיירו אותם. אין עוד הרבה זמן לגיור. כשמשיח ייצא בפרהסיה בזמן הקרוב, הוא יפריד ויקרע בין בני זוג יהודים וגויים.

הורים יהודים, לעצור את ילדיכם משתיה חריפה, הימורים וסמים.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהימין והשמאל היהודים יהיו באחדות ובאהבת-חינם. אין יהודי משמאל או מימין, שלא עושה כמה מצוות בכל יום.

היהודים בישראל ממציאים פטנטים, התרופות הכי טובות, החקלאות הכי טובה, התחמושת הכי טובה, הכלכלה הכי טובה. היהודים חכמים מכל עם בעולם. הקדוש-ברוך-הוא נכנס רק למוח יהודי, במוח של גוי אין נשמה ובורא עולם נכנס רק למקום טהור וקדוש.

יהודים יקרים, בית המקדש השלישי יבנה בימינו! למשיח יש את כל התוכניות של בית המקדש השלישי. הערבים משתגעים כשהארכיאולוגים מגלים עוד ועוד שעם ישראל היה פה לפני אלפי שנים, שהם מגלים את העמודים, את היסודות של בית ראשון ובית שני. הקדוש-ברוך-הוא מוכיח לכולם, דרך הארכיאולוגיה, שזה שייך לעם היהודי! פוקח את עיניהם של הארכיאולוגים ומגלה להם איפה לחפור. הערבים פוחדים שישראל ישלטו עליהם ויגלו את השקרים שלהם.

חלק גדול מהערבים בעלי תעודת זהות ישראלית כחולה, קשים יותר מהפלסטינים שסביב ובתוך ישראל. הם עושים מאות ומיליוני שקלים ממכירת נשק ותחמושת לפלסטינים. הדבר הקשה ביותר, שהם מרגיזים את הקדוש-ברוך-הוא כשהם רוכשים דירות בישובים יהודיים ובין דירות של יהודים, הם המסוכנים ביותר. הם לא מכירים בטוב שהיהודים וממשלת ישראל נותנים להם: לחם לאכול, עבודה ופרנסה, מקבלים הטבות בלי סוף וביטוח לאומי נותן להם מאות מיליונים, יותר מאשר ליהודים בישראל. עם כל זה - הם נגד היהודים, בוגדים בהם ופוגעים בהם בארץ ישראל.

אבו מאזן התייאש וממשיך להתייאש, הוא הזדקן, מרגיש זקן ונגמר. נגמרו לו החיים, בקושי מדבר, בקושי הולך, בקושי אוכל וילדיו חיים כמו נסיכים. המון כסף מכספו העביר לילדיו והוא חושב על עצמו שנגמר תפקידו בעולם הזה, הוא צודק.

חמאס לא מוצא את עצמו. הם מסובכים ברצועת עזה, חופרים מנהרות עשרים וארבע שעות ביממה, והקדוש-ברוך-הוא מסבך להם את כיווני החפירות ומבלבל אותם. אחת מהדוגמאות: חפרו מנהרה אחת לכיוון ישראל ופתאום מוצאים את עצמם מסיימים ויוצאים בגבול מצרים. למרות זאת, הקדוש-ברוך-הוא מבקש מצבא-הגנה-לישראל, שאותם אוהב מאוד, לא להיות בשאננות. ניסים יש כל הזמן אבל כשסומכים עליהם - הם לא באים. כשאדם עושה השתדלות – הנס עוזר.

מצרים מסובכת עם דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים, יש רעב כבד. ישראל לא לסמוך על מצרים.

עיראק, אין להם בסיס ואין להם כוח. הם מבולבלים, שונאים זה את זה, לב ומוח של חיה, של נקמה, הרס והרג.

אירופה תתמלא במוסלמים שישלטו בה. הם שונאים את הנוצרים ואת היהודים לא אוהבים.נמאס לאירופאים, הם סולדים ונגעלים מהמסתננים והפליטים שהציפו את אירופה.

בסוריה תמיד יהיה הרג וסיבוכים, לא יפסיק. כל המדינות סביב סוריה מתגוננות, פוחדות שדאע"ש יגיע אליהן.

תורכיה, דאע"ש אומר לארדואן מה לעשות. כל היהודים בורחים מתורכיה לאירופה - משם הם צריכים להגיע לארץ ישראל.

ארה"ב ורוסיה, תמיד יש מתחים, לחצים, כאבים וצרות ביניהן, זה המון שנים, לא מהיום. הן לא יעשו מלחמה ביניהן כי שתיהן זקוקות זו לזו כמו בעל ואשה, כל הזמן רבים - פעם שלום ופעם מריבות. לא יעשו מלחמה כדי שלא יהיה חורבן העולם.

לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא תהיה אינתיפאדה שלישית, יהיה אך ורק בית מקדש שלישי שיבנה!

ירדן, מלך ירדן - כלום. הוא כאילו נגד ישראל ולמעשה הוא בקשר עם ישראל. כל הזרמים והחמולות בירדן – כולם נגד כולם.

חיזבאללה ונסראללה נלחמים נגד המורדים בסוריה, כי לבנון לא תיתן להם להיכנס ולקחת ממנה שטחים. נהרגים להם אלפים, אוזלת להם התחמושת והם מתמוטטים.

צה"ל מפציץ את כל התחמושת שבאה מכיוון איראן לחיזבאללה. בואו נהיה יותר פיקחים וערניים: זה הקדוש-ברוך-הוא שמפציץ את כל התחמושת והנשק שלהם!

איראן לא תעשה כלום מול ישראל, היא שולחת זרועות זרועות דרך ארצות ערב לפגוע בישראל.

כל היהודים שגרים בחו"ל ואין להם תפקיד מטעם ממשלת ישראל – לחזור דחוף לארץ ישראל.

כל המושחתים, הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה והשוחד, מהדתי ביותר ועד הלא דתי, מהשמאל ומהימין - כולם מתגלים.

בורא עולם מטהר ומזכך את העולם, רוצה שעם ישראל היהודים יקיימו את עשרת הדיברות ורוצה שכל העשירים בישראל יתנו מעשרות לנזקקים, לישיבות וללומדי תורה, לכוללים ומקוואות.

להשקיע ולִבנות בתים בארץ ישראל הקדושה! כל הקונים בתים באירופה ובארה"ב - יבוא יום והמוסלמים ייקחו להם את הבתים, לא יעזור להם החוק, אין שם חוק. למכור הכל ולהשקיע בארץ ישראל הקדושה! לבנות את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, השומרון ובנימין, הערבה ובקעת הירדן.

משיח צדקנו מגן ושומר על חיילי צבא-הגנה-לישראל ועל ארץ הקודש. אפילו כשהוא נח בלילה כמה שעות, נשמתו מגינה על ארץ הקודש. רוב רובם של היהודים בישראל ורוב הגויים בעולם, יודעים מי זה המשיח. יש כאלה שלא רוצים להתכופף למשיח צדקנו, כי הם לא רוצים לשנות את אופיים, רוצים להישאר עם היצר הרע בגופם, נאמנים ליצר הרע. כל יהודי יודע בתוך ליבו מי זה משיח צדקנו. אלו שמחכים ומצפים למשיח – אף על פי שיתמהמה - הם הראשונים שיזכו להיות ליד משיח צדקנו.

בורא עולם הוא אבא ומחנך הכי טוב בעולם. כדור הארץ והיהודים על פני כדור הארץ, זה בית ספר מסובך מאוד ובורא עולם אבא שבשמיים הוא גם אבא וגם מורה ומדריך אותנו.

אבא שבשמיים נותן ליהודים דברים - לא בקלות, כי כדי להגיע לכל דבר טוב צריך להתאמץ. הקדוש-ברוך-הוא מקשה על עם ישראל כדי להוציא משיח בפרהסיה, כדי שהיהודי יעריך מאוד מאוד מה זה משיח. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יתאמצו, יתפללו, ילמדו תורה ויבקשו מבורא עולם את מלך המשיח, אז - מלך המשיח בקרוב ייצא בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר