בחזור מ'שחרית' בכותל המערבי

מחבלת ניסתה לדקור חרדי, ללא הצלחה; ערבי נפצע קל

אברך חרדי שחזר הבוקר מתפילת שחרית בכותל המערבי ניצל בנס ממחבלת ערבייה שניסתה לדקור אותו, אך ללא הצלחה. לבסוף, היא הצליחה לדקור ערבי שנפצע באורח קל, עד שנעצרה • צפו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

יהודי חרדי שעשה את דרכו הבוקר (שבת קודש) חזרה מתפילת שחרית ברחבת הכותל המערבי ניצל בנס לאחר שמחבלת ערבייה ניסתה לדקור אותו אך ללא הצלחה. המחבלת המשיכה לכיוון תחנות האוטובוס שם דקרה גבר ערבי אחר ופצעה אותו באורח קל.

האירוע התרחש סמוך לשעה 12:00 המחבלת הגיעה לשער שכם, בזמן שעשתה את דרכה לכיוון רחוב הנביאים הבחינה בגבר חרדי והחלה ללכת לכיוונו במהירות. כשהתקרבה אליו היא שלפה סכין וניסתה לדקור אותו כמה פעמים, אך הוא הצליח לברוח.

הסכין בה בוצע הפיגוע

משם המשיכה המחבלת לעבר מתחם תחנות האוטובוסים הסמוך, שם התקרבה לאדם אחר, ערבי, ודקרה אותו בידו בסכין. הוא נפצע באורח קל.

בשלב זה לוחמי משמר הגבול השתלטו על המחבלת ועצרו אותה.

מהמשטרה נמסר כי "פריסת הכוחות המתוגברת בשטח, הן במערב העיר והן במזרחה, נמשכת זה תקופה ארוכה ונועדה למנוע ולסכל כל ניסיון של כל גורם לפגוע בחפים מפשע. התגובה המהירה, המיידית והנחושה של הכוחות היום בשטח היא פועל יוצא של ההיערכות המבצעית בכלל גזרת ירושלים".

יצוין כי כוחות משטרה פשטו היום על ביתה של המחבלת, בת 29 תושבת צור באהר, שביצעה את פיגוע הדקירה במהלכו נפגע באורח קל ערבי. בחיפוש שבוצע בביתה נתפסו מחשב ומסמכים שהועברו לידי חוקרי הימ"ר.

כלל הממצאים הועברו לצוות החקירה ביחידה מרכזית שאסף ממצאים מזירת הפיגוע, תיחקר מעורבים ועדים, ביצע ניתוח מעמיק ויסודי של מיכלול הראיות והממצאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר